Recenzja kosmetyków od Topestetic


Hej kochani! Jak pewnie zauważyliście, ostatnio staram się nadrobić zaległości na blogu, spowodowane brakiem laptopa. Na szczęście mam już nowy sprzęt i mogę w pełni zająć się blogowaniem! Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Topestetic a w niej dwa produkty, dobrane specjalnie do potrzeb mojego typu skóry. Sklep ma w swojej ofercie dermokosmetyki najlepszych, światowych marek, rekomendowanych przez dermatologów i lekarzy. Jeśli jesteście ciekawi co testowałam i jak te produkty się sprawdziły, zapraszam do lektury!

Wszystkie posiadaczki cery mieszanej wiedzą, jak trudno jest utrzymać taką skórę w dobrej kondycji. Latem, kiedy jest ciepło, buzia przetłuszcza się, zimą zaś przesusza w niektórych partiach. Dodatkowo nigdy nie możemy być pewne, czy nie wyskoczy nam jakiś nieprzyjaciel. Podstawą pielęgnacji tego rodzaju cery jest oczyszczanie i jednoczesne nawilżanie. Brzmi jak rzecz niewykonalna i w praktyce rzeczywiście trudno jest zadbać o właściwe nawilżenie, kiedy skóra się przetłuszcza i wręcz prosi o porządne zmatowienie. Z pomocą przyszły mi produkty od Topestetic: oczyszczająco - wygładzający tonik oraz krem nawilżający marki PCA skin, dedykowane do cery mieszanej i tłustej.

Tonik ma za zadanie oczyścić skórę z nadmiaru sebum i odblokować ujścia gruczołów łojowych. Zawiera kwasy,  które złuszczają wierzchnią warstwę naskórka, dzięki czemu skóra staje się gładka a koloryt wyrównany. Ogromnym plusem tego produktu jest jego skład, w którym znajdują się naturalne wyciągi z liści aloesu, nagietka i zielonego ogórka oraz Allantoina, co pozwala w delikatny sposób oczyścić skórę, nie powodując podrażnień. Dodatkowo produkt nie zawiera alkoholu, może więc być on stosowany także w przypadku cery wrażliwej, skłonnej do zaczerwienień. Po jego zastosowaniu skóra jest właściwie przygotowana do kolejnych etapów pielęgnacji.


Krem marki PCA Skin z serii Clearskin ma właściwości nawilżające i antyoksydacyjne. Posiada lekką formułę, dzięki czemu szczególnie wskazany jest do cery tłustej, trądzikowej i mieszanej. W składzie produktu znajdziemy same naturalne i cenne dla skóry substancje: ekstrakt z kłącza Ruszczyka kolczastego, ogórecznik lekarski, olej z kiełków pszenicy, bisabolol, wyciąg z nagietka, trawy cytrynowej oraz witamina A. Dodatkowo zawartość niacynamidu umożliwia odbudowę ceramidów skórnych, zapobiegając utracie wody z naskórka. Dzięki zawartości witaminy A posiada on również właściwości przeciwstarzeniowe. Stymuluje procesy odnowy skóry, rozjaśnia przebarwienia oraz wpływa na produkcję kolagenu i elastyny. To wszystko obiecuje producent, a jak się to ma do rzeczywistości?

Nawilżający krem PCA Skin Clearskin Cream

Tonik ma bardzo delikatne działanie. Posiada bezbarwną i bezzapachową formułę, świetnie oczyszcza skórę i nie powoduje przy tym żadnych podrażnień. Po jego użyciu buźka jest gładka i rozjaśniona, a kolor wyrównany. W ostatnim czasie zdarzało mi się mieć niewielkie problemy z cerą, a po dłuższym stosowaniu tego produktu zauważyłam, że niedoskonałości zniknęły! Tonik doskonale spełnia swoje zadanie i z czystym sumieniem mogę go polecić! Jeśli chodzi o krem, to rzeczywiście posiada on bardzo lekką formułę. Nie zostawia tłustej warstwy na skórze i jednocześnie niweluje nieprzyjemne uczucie ściągnięcia. Produkt nie posiada również zapachu, co moim zdaniem jest dużym plusem i świadczy o tym, że skład jest w 100% naturalny. Krem ma dobre właściwości nawilżające, idealne dla potrzeb mojej skóry. Zazwyczaj nakładam go na noc i rano buzia jest cudownie nawilżona i gładka! Produkt ten nie posiada właściwości matujących i przy moim typie skóry, z tendencją do przetłuszczania, niestety nie sprawdza się do stosowania pod podkład. Co jest jednak najważniejsze to fakt, że posiada on naturalne składniki, nie zatyka porów i nie powoduje powstawania wyprysków. Trudno jest znaleźć krem o tak dobrym składzie i tak świetnych właściwościach nawilżających. Z czystym sumieniem mogę polecić go wszystkim posiadaczkom cery normalnej, mieszanej i tłustej!

Muszę przyznać, że obsługa w Topestetic jest naprawdę na najwyższym poziomie! Pani, z którą rozmawiałam, przeprowadziła ze mną obszerny wywiad na temat stanu mojej skóry, moich problemów z cerą i oczekiwań. Na tej podstawie starannie dobrano produkty, dopasowano je specjalnie do moich potrzeb. Profesjonalizm i obsługa na najwyższym poziomie to coś, co bardzo sobie cenię. Kupując produkty z wyższej półki cenowej chcemy mieć pewność, że się sprawdzą. W tym przypadku się nie zawiodłam i wiem, że mogę na konsultantach z Topestetic można polegać w 100%!





18 komentarzy :

  1. Czytałam o nich ostatnio recenzje, że ponoć są dobre :) Tonik chętnie bym wypróbowała :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod tymi opiniami, są świetne! :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą, ale coś głośno się o niej robi w blogosferze :) Z chęcią kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają naprawdę dobre produkty! Polecam wypróbować :)
      Joanneaa

      Usuń
  3. Super, że produkty się u Ciebie sprawdziły. Konsultacje i dobór kosmetyków do cery klientki, zasługuje na duży plus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dla mnie profesjonalna obsługa to ogromna zaleta!

      Usuń
  4. Pozyczysz mi tonik jak przyjedziesz :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej firmie. Być może kiedyś wypróbuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam ;) Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)