Snowy day


Hej kochani! Tegoroczna zima jest chyba jedną z bardziej śnieżnych od kilku lat. Choć w moim mieście więcej jest jesiennych dni, niż tych zimowych, to dzisiaj po raz kolejny pojawił się śnieg! Fakt, że nie jest go za wiele i pewnie jutro już stopnieje, ale wszyscy miłośnicy białego puchu z pewnością się cieszą. W tym roku również i ja pokochałam zimę, a to za sprawą mojego wyjazdu do Karpacza. Widok zaśnieżonych drzew i ten niesamowity, górski klimat sprawiły, że zakochałam się w tym miejscu! Z pewnością muszę częściej odwiedzać góry zimą. Oczywiście nie mogłam odpuścić takiej okazji do zrobienia zdjęć. Zapraszam więc dzisiaj, chyba pierwszy raz na moim blogu, na prawdziwie zimową stylizację!

Zimą stawiam przede wszystkim na komfort. Jestem typowo ciepłolubnym stworzeniem, dlatego też wszelkie swetry i bluzy są u mnie na porządku dziennym. Dzisiaj w roli głównej mój najnowszy nabytek - bluza Calvin Klein. Dorwałam ją w sklepie American Outlet w świetnej cenie! Sklep ma w swojej ofercie szeroki wybór markowych ubrań, butów i dodatków w naprawdę niskich cenach. Bluza jest super ciepła i wygodna, w dodatku będzie pasować do wielu stylizacji, zarówno zimowych, jak i tych wiosennych. Dobrałam do niej moje ulubione, woskowane spodnie oraz śniegowce w kolorze camel. Znajdziecie je na stronie CzasNaButy.pl. Muszę przyznać, że długo nie mogłam przekonać się do tego typu obuwia, ale w tym roku totalnie się w nich zakochałam! Do tego stopnia, że już idą do mnie kolejne śniegowce :) To jedne z najwygodniejszych butów, jakie miałam! Cały look dopełniają zimowe dodatki, których nie mogło zabraknąć: czapka z futrzanym pomponem oraz cieplutkie rękawiczki. Zapewne zastanawiacie się, czy nie było mi zimno, otóż.. nie! Oczywiście miałam na sobie również kurtkę, jednak zdjęłam ją na potrzeby zdjęć. Sesja trwała jakieś 5 minut, nie zdążyłam więc zmarznąć. Lepiej jednak nie rezygnować z okrycia wierzchniego w taką pogodę :)

Jak Wam się podoba taka luźna stylizacja? Lubicie nosić śniegowce, czy raczej wybieracie inne buty na zimę? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!

Na koniec mam dla Was niespodziankę! Na hasło "JOANNA30" macie -30% zniżki na zakupy w sklepie American Outlet. Korzystajcie!


Bluza - Calvin Klein (klik)
Spodnie - Stradivarius
Śniegowce - CzasNaButy.pl
Czapka - Woolk
Rękawiczki - Camaieu













13 komentarzy :

  1. O tak tegoroczna zima ,to taka prawdziwa zima☺
    Uwielbiam takie zimowe krajobrazy są bajeczne 😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajka siostrzyczko, piekne zdjecia a buty geniusz <3 i bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje stylizacje, zwłaszcza ze względu na kolory, pięknie ci w nich ♥
    Buziaki,
    Patrycja
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja w iście zimowej scenerii. ;) U mnie rządzą trapery. :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie outfit! Wszystko rozni sie od siebie i razem daje fajny zestaw *_* A ta czapka z pomponem slodka:)


    Pozdrawiam i zapraszam do rozdania, ktore odbywa sie na moim blogu ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cud, miód, fajna stylizacja, ale nie na jakieś super mrozy:) Bardzo podoba mi się bluza, sama często ubieram się w CK. Super się sprawdza outlet calvin klein i ich bardzo dobre ceny na markowe ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie ale kurteczki brakuje ;) Cenka.pl pozdrawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda osoba zainteresowana modą powinna znać stronę internetową https://zawszemodne.pl/. Można tam zobaczyć oferte znanych marek odzieżowych.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)