BABY BLUE


Hej Kochani! Dzisiejszy post będzie nie co bardziej wiosenny. Sporo się ostatnio u mnie dzieje, zdecydowałam się na zmiany, które mam nadzieję, będą krokiem na przód. Nie lubię stać w miejscu, choćby nawet było to miejsce bardzo "wygodne". Czasem trzeba się odważyć i spróbować czegoś nowego. To tyle tytułem wstępu, przejdę więc do tego, o czym jest ten blog, czyli do stylizacji :)


Zdjęcia zostały zrobione już jakiś czas temu, tak się jednak złożyło, że stylizacja doskonale pasuje do aktualnej pogody. Kolorem przewodnim jest "baby blue", który króluje na wybiegach już od kilku dobrych sezonów. Ten trend przypadł mi do gustu szczególnie w wersji "total look", w tym przypadku w zestawieniu z jasnymi dżinsami. Taka stylizacja sprawdzi się zarówno do pracy czy na uczelnię, jak i wypad ze znajomymi na kawę. Zdecydowałam się też na szary płaszczyk, który jest na tyle leki, że stylizacja nie przywołuje na myśl zimy. Do zestawu dobrałam beżowe botki z wycięciem oraz moją ulubioną torebkę.

Jak Wam się podoba stylizacja, lubicie niebieski? A może macie jakieś inne ulubione kolory na wiosnę? Dajcie znać w komentarzach :)


Wiem, że część z Was przybywa tutaj z mojego Instagrama, gdzie jest Was już ponad 10 tysięcy(!) Bardzo mi miło, zachęcam Was także do zaobserwowania mojego bloga i profilu na Facebooku, publikuję tutaj znacznie więcej zdjęć, a w najbliższym czasie pojawią się też posty z kategorii"beauty" :)

Facebook: Joanneaa
Instagram: Joanneaa_


Płaszczyk: Pimkie
Spodnie: No name
Koszula: Zara
Buty: No name















44 komentarze :

  1. Świetny płaszczyk! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo mi się spodobał kolor Baby Blue.
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieuję :) Ten kolor jest idealny na wiosnę :)

      Usuń
  3. Bardzo lubie twojego bloga! Nie moge sie juz doczekać nastepnego posta. Tak trzymaj;) http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Zapraszam do obserwowania aby być na bierząco z postami :)

      Usuń
  4. kochana cudownie wyglądasz uwielbiam kolor baby blue:) śliczne buty<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Cudowny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zestawienie subtelnej kolorystyki :-) ślicznie Ci w tym zestawieniu :-)

    z przyjemnością obserwuję

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ;) wyglądasz uroczo ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny płaszczyk! :)
    http://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię niebieski :)
    Swietna stylizacja,wyglądasz przepięknie <3
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz, Kochana! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja! :)
    Szczerze mówiąc mam niewiele ubrań w tym odcieniu.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie sie prezentujesz- swiezo i kobieco :)

    nowy pościk- zapraszam!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja! Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja, wszystko mi przypadlo do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz ślicznie! Koszula bardzo mi się podoba :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko wygladasz ! Stylizacja też bardzo mi się podoba



    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja bardzo w moim stylu, wszystko w niej pasuje i nawet botki w moim stylu, ponieważ nie noszę butów na obcasie, a ten tu jest taki niewielki, że i ja w nich czułabym sie dobrze :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this shade of blue, I think it's cute.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Of course, I would love to visit your blog :)

      Usuń
  20. Piękna sesja :D Ślicznie Ci w delikatnej kolorystyce :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Te butki no name są bardzo ładne! Połączenie błękitnego z różowa torebka bardzo trafione! Bardzo fajny blog! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz prześlicznie w tej stylizacji :)
    ja uwielbiam niebieski w każdej postaci!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :) Uwielbiam taką kolorystykę :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam niebieski i jego odcienie :)
    Wyglądasz świetnie!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ten kolor :3 niedawno mówiłam, że moim ulubionym jest fioletowy, ale znowu mi się zmieniło na niebieski xd
    masz świetny styl ;)
    obserwuję!
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja codzienna. Buty wydają się wygodne, a do tego są wyjątkowo eleganckie i oryginalne.
    https://jebut.pl/kapcie-damskie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)