Naturalny sposób na wakacyjną formę - recenzja produktów Natural Mojo


Hej kochani! W końcu nadeszły upragnione, wyczekane wakacje! Część z Was zapewne rozpoczęła już sezon na plażowanie, ja dopiero szykuję się na jego otwarcie. Wyjazd zaplanowany, bikini zakupione, zostało jeszcze... zadbać o odpowiednią formę! O tym właśnie będzie dzisiejszy wpis. Zapraszam zatem do lektury!

Moja siłownia od kilku tygodni przeżywa prawdziwe oblężenie - wszyscy chcą "zrobić formę" na lato. Przed wakacjami większość z nas zaczyna myśleć o poprawieniu swojej sylwetki po to, by jak najlepiej prezentować się na plaży. Restrykcyjne diety tuż przed wyjazdem mogą jednak okazać się kompletną klapą, kiedy po powrocie z wczasów wracamy do dawnych nawyków. Efekt jojo to naturalna reakcja organizmu na niedostateczne dostarczenie mu składników odżywczych podczas tzw. głodówki. Jak więc uporać się z nadmiarem tkanki tłuszczowej i cieszyć się nienaganną sylwetką nie tylko na wczasach, ale i przez cały rok? Odpowiedź jest prosta - należy zmienić swoje nawyki żywieniowe na stałe i zacząć prowadzić zdrowy tryb życia. Wcale nie trzeba przy tym odmawiać sobie przyjemności - wręcz przeciwnie! Zdrowe odżywianie może być naprawdę smaczne :)

Z pomocą przychodzi nam niemiecka marka Natural Mojo. Ma ona w swojej ofercie tzw. superfoods, czyli produkty o wysokiej wartości odżywczej, składające się w 100% z naturalnych składnkiów, Należą do nich m.in. jagody goji, nasiona acai, zielony jęczmień czy spirulina. W ofercie Natural Mojo znajdują się produkty, bedące zamiennikiem pełnowartościowych posiłków i dodatkiem do naszej codziennej diety. Każdy z nich jest bogaty w wyselekcjonowane składniki, wspomagające różne funkcje naszego organizmu. I co najważniejsze, są naprawdę przepyszne! Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat  tych produktów, jako pasjonatka zdrowego trybu życia musiałam sama je wypróbować. 

Z ofertą Natural Mojo możecie zapoznać się tutaj.


Na pierwszy ogień idzie produkt, którego najbardziej nie mogłam się doczekać, czyli Fit Vanilla (do kupienia tutaj). Jest to mieszanka białka serwatkowego z kokosem, papają, zieloną herbatą i babką płesznik. Stanowi idealne uzupełnienie diety osób aktywnych fizycznie, stanowi źródło białka, stymuluje utratę masy ciała, przyspiesza przemianę materii. Dzięki wysokiej zawartości błonnika poprawia pracę jelit oraz daje uczucie sytości na bardzo długo. Produkt należy przygotować razem z mlekiem (lub mlekiem roślinnym) oraz łyżką oleju (ja dodaję kokosowy). Całość należy wymieszać w shakerze, który możecie zamówić w zestawie. Przyrządzenie go jest bardzo szybkie i proste, jest to więc idealnie rozwiązanie dla osób zabieganych (tak jak ja), które nie mają czasu na przygotowywanie posiłków. To świetna opcja na drugie śniadanie do pracy czy posiłek potreningowy.



Jakie są moje spostrzeżenia? Dla mnie najważniejsze jest to, że produkt został stworzony wyłącznie z naturalnych składników. Nie zawiera cukru ani żadnych konserwantów, na co zawsze zwracam uwagę. Jest produktem wysokobiałkowym, co pozwala uzupełnić dietę o ten składnik. Należę do osób, które nie jedzą zbyt wiele mięsa, Fit Vanilla to dla mnie świetna opcja na wzbogacenie posiłków o odpowiednią ilość białka. Oprócz tych wszystkich wartości, produkt ten przepięknie pachnie i jeszcze lepiej smakuje! Waniliowy aromat unosi się w kuchni za każdym razem, kiedy go przygotowuję :) Co ważne, po wypiciu jednej porcji koktajlu przez najbliższe kilka godzin nie mam ochoty na podjadanie. Z czystym sumieniem mogę go polecić wszystkim osobom, będącym na diecie odchudzającej, bądź (tak jak ja) trenującym siłowo.

Kolejnym produktem, który postanowiłam wypróbować, jest Pure Detox (do kupienia tutaj). Jak sama nazwa wskazuje, produkt ten ma za zadanie oczyścić nasz organizm z toksyn. Wspomaga regenerację komórek wątroby, stymuluje metabolizm oraz produkcję kolagenu, dzięki czemu przyczynia się do utrzymania zdrowej kondycji włosów i skóry. Pomaga takze w regeneracji mięśni po treningu. W jego składzie znajdują się naturalne wyciągi z karczocha, imbiru, szafranu, mniszka lekarskiego i kolendry, spirulina oraz ekstrakt z kurkumy. Należy go przygotować z wodą. W smaku wyczuwalna jest nuta cytryny oraz leka słodycz, za którą odpowiedzialne są glikozydy stewiowe. Wbrew temu, jak wygląda (choć mnie zielony kolor nie odstrasza), napój jest bardzo smaczny i orzeźwiający! Idealnie sprawdzi się na wakacjach oraz tuż po nich, kiedy przyda się dawka oczyszczenia. Dzięki niemu czuję się naprawdę lekko, nawet po mniej zdrowym obiedzie. Plusem jest fakt, że produkt jest w 100% wegański i nie zawiera laktozy.



Przygotowałam dla Was przepis na drugie śniadanie z wykorzystaniem produktu Fit Vanilla. Jest to opcja dla osób, które mają więcej czasu i lubią eksperymentować w kuchni. Przepis ten jest banalnie prosty i można go dowolnie modyfikować. 

Czego potrzebujemy?

5 miarek produktu Fit Vanilla
250 ml mleka (u mnie mleko ryżowe)
Szklanka truskawek
Łyżka oleju kokosowego
Garść migdałów w płatkach (mogą to być dowolne orzechy)


Do shakera wlewamy mleko, następnie wsypujemy 5 miarek produktu Fit Vanilla i dodajemy łyżkę oleju kokosowego. Wszystko dokładnie mieszamy. Umyte i obrane z szypułek truskawki kroimy na mniejsze kawałki i układamy w miseczce. Następnie zalewamy wszystko przygotowanym białkiem, posypujemy płatkami migdałów i.. gotowe! Smaczne i proste :)









Jeśli jesteści zaninteresowani zakupem któregoś z produktów, mam dla Was niespodziankę! 
Na hasło "FITGIRL" otrzymaie zniżkę - 15 % na zakupy na stronie Natural Mojo :)


Jestem ciekawa, co myślicie o tego typu produktach. Miałyście z nimi kiedykolwiek styczność? Dajcie znać w komentarzach jak się u Was sprawdziły i czy widziałyście efekty ich stosowania :)

35 komentarzy :

  1. Super, że te produkty są w 100% naturalne. Nigdy nie próbowałam tego typu rzeczy.
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie produkty :) Koktajl wygląda smakowicie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Mąż jest Vege więc muszę się dostosować do jego diety, aczkolwiek moja największa słabość to czekolada ;( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty Natural Mojo są wegńskie i wegetariańskie, a Fit Vanilla jest świetnym zamiennikiem dla słodyczy. Polecam spróbować! :) Buziaki :*

      Usuń
  4. Wygląda zdrowo i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o tej firmie, a przepis na pewno wypróbuje!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo słyszałam o tych produktach i muszę w końcu to wypróbować :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych produktach, podobno są bardzo dobre.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami. Muszę przyznać, że niektóre mnie zaciekawiły ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ostatnio słyszałam o produktach natural mojo, lecz boję się że kupię i będą leżeć bo mi nie posmakują ;) Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie! Są naprawdę pyszne, a do wyboru są najróżniejsze smaki. Z pewnością któyś z nich Tobie przypasuje :)

      Usuń
  10. Wiele dobrego o nich slyszaam,obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrze, że produkty opanowały blogosfere :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale wcale sie temu nie dziwię! Gdyby nie były warte polecenia, na pewno bym o nich nie napisała :)

      Usuń
  13. Słyszałam już o tych produktach, aczkolwiek ja nie gustuję w tego typu rzeczach. ;)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje upodobania :) Ja przykładowo nie mogę się przekonać do jedzenia czerwonego mięsa, choćby było niewiadomo jak zdrowe.

      Usuń
  14. Ale smakowicie wygląda! Z chęcią bym zjadła haha

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda naprawdę smakowicie! <3
    Dużo dobrego słyszałam o tych produktach, może i ja się skuszę, haha.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście nie muszę dbać o sylwetkę, bo mam ją przez cały rok. Świetne produkty.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dużo słyszałam o takich produktach ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś już słyszałam o tych produktach :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post dear :)
    I following you :)
    Follow me back :)

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :) obserwuję :) www.mysterious-natalia.blogspot.com jeśli spodoba ci się mój blog to zostaw obs :)
    Zdjęcia na twoim blogu są cudowne <3 a recenzja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo bym chciała voś z tego ale dla mnie za drogo :(



    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam już o tych produktach. :) Mam nadzieję, że są warte swojej ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszędzie widzę ostatnio te produkty, ale mnie jakoś nie przekonują.
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie stosowałam jeszcze takich produktów, ale kuszą mnie :-) Szczególnie ten detox :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele już o tym słyszałam! Ich produkty wydają się bardzo ciekawe :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere
    PS: Na blogu właśnie trwa konkurs - do wygrania KYLIE JENNER LIP KIT x3
    

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestaw ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale genialny zestaw! Podoba mi się! :)
    O firmie chyba kiedyś słyszałam, widzę że mają bardzo fajne rzeczy :D
    Może wspólna obserwacja? ;)
    Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wiele blogerek poleca te produkty, ja dołączyłam do ich grona i już rozumiem ich fenomen :) Już zaglądam :)

      Usuń
  28. ostatnio widzę tę markę u sporej liczby blogerek czy youtoberek, ja niestety nie widzę sensu w takich rozwiązaniach, dla mnie proszek nie kojarzy się z czymś w 100% naturalnym (ale to moja subiektywna opinia)...
    pozdrawiam, Mrs.Adella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do swojego zdania i w pełni rozumiem, że "proszek" może kojarzyć się z chemcizną mieszanką. Technologia żywności w ostatnim czasie bardzo się rozwinęła i obecnie można uzyskać proszek z większości roślin. Ten produkt jest w 100% naturalny, zapewniam :)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)