Classy colours and tulip shirt


Hej kochani! Choć w kalendarzu nadal mamy zimę, to w weekend na chwile zagościła do nas wiosna! Tak, tak - na chwilę, bo obecnie za oknem mamy szaro-burą jesień. Idealnie sprawdza się więc powiedzenie "w marcu jak w garncu". Pozostaje mieć nadzieję, że słońce i ciepło szybko do nas wróci i zostanie już na dobre, bo przez ten weekend naprawdę można było poczuć wiosnę! Zdążyłam wyjąć z szafy ramoneskę i stworzyć dla Was kolejny, wiosenny look. Lubicie kwiatowe motywy? Jeśli tak, to koniecznie sprawdźcie moją propozycję!

Wiosna zbliża się wielkimi krokami i chyba każda z nas już kompletuje swoją garderobę na tę porę roku. Wśród tegorocznych trendów przewija się nieśmiertelny, kwiatowy print. Przyznam szczerze, że długo nie mogłam się przekonać to tego motywu na ubraniach, jednak w zeszłym roku odważyłam się zakupić pierwszą w swoim życiu sukienkę w kwiaty (możecie zobaczyć ją tutaj) i totalnie przepadłam! W tym roku nie wyobrażam sobie wiosny bez choć jednej rzeczy z tym printem. W mojej szafie pojawiła się już pierwsza perełka - piękna koszula w tulipany. Pochodzi ona ze sklepu Julin Butik, który ma w swojej ofercie wiele pięknych ubrań i dodatków. Postanowiłam połączyć ją z czarnymi, woskowanymi spodniami i szarą ramoneską. Uwielbiam takie klasyczne połączenia, przełamane jednym, nieoczywistym dodatkiem, którym w tym przypadku są kwiaty. Całości dopełniają szare botki na słupku oraz przepiękna, czarna torebka, wzorowana na kultowej torebce Chanel. Jakość jej wykonania jest naprawdę wysoka i jestem pewna, że posłuży mi na długi czas!

Jak Wam się podoba takie zestawienie? Lubicie motyw kwiatów na ubraniach? Dajcie znać w komentarzach :)



Koszula - Julin Butik
Spodnie - Stradivarius
Ramoneska - Qui Sales Center 
(podobna tutaj)
Buty - Renee
Torebka - Julin Butik









24 komentarze :

  1. Ładna koszula mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna koszula!
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej stylizacji! Jest zdecydowanie w moim stylu ;) Piękna ramoneska, śliczne botki, genialna torebka i rewelacyjna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że lubię kwiatowy motyw. Jest taki świeży, wiosenny, dziewczęcy. <3 Super stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja 😍
    Pieknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz genialnie,super koszula ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka zmienna pogoda, że nie wiadomo jak się ubierać aby nie zmarznąć czy się nie przegrzać :D Świetną masz figurę i stylizacja bardzo ciekawa :) Dodaję blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja 💖 Bardzo ładnie prezentuje się w tej stylizacja szarość 💖
    Zapraszam na nowy post 💋
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Idealnie wszystko do siebie dopasowałaś.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna bluzka i kurtka <3


    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kwiaty na ubraniach <3 zwłaszcza takie delikatne :)
    pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz uroczo! przepiękna stylizacja sama chętnie bym w nią
    wskoczyła :) wszystko razem pięknie się komponuje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kwiatowe motywy, więc outfit w stu procentach trafia w mój gust! Masz niesamowitą figurę :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ramoneska skradła moje serce !:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja!
    Zapraszamy również do nas www.makijaz-podroze-styl.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)