Floral dress


Hej kochani! Witam się w Wami po weekendzie, który tym razem spędziłam w swoim mieście. Muszę przyznać, że minął on bardzo przyjemnie. Letnia pogoda sprawiła, że po raz pierwszy w tym roku zaliczyłam wypad nad wodę. Udało mi się złapać trochę słońca, nie muszę więc już straszyć bladością :)  W międzyczasie złapałam za aparat i wraz z moim najlepszym na świecie fotografem przygotowałam dla Was kilka zdjęć. Wszystkich, którzy czekali, zapraszam do obejrzenia (w końcu!) nowej stylizacji.

Motyw kwiatów wraca w sezonie letnim jak bumerang. W tym roku pojawia się niemal wszędzie: na bluzkach, sukienkach, a nawet spodniach, w postaci haftów. Muszę przyznać, że jeszcze niedawno taki styl kompletnie do mnie nie przemawiał, ale najwyraźniej nastąpił jakiś przełom i tego lata kwiaty zagościły w mojej szafie. Chociaż chyba nigdy nie przestanę być wierna szortom i sportowym T-shirtom :) Tym razem zdecydowałam się na pudrową, dziewczęcą sukienkę z delikatnym motywem róż. Oprócz przeuroczej falbanki i odkrytych ramion urzekł mnie jej piękny, pastelowy kolor, który świetnie podkreśla opaleniznę. Sukienka jest idealna na gorące, letnie wieczory. Dobrałam do niej różowe sandałki na słupku (wbrew pozorom są bardzo wygodne) oraz pudrową torebkę. Talię podkreśliłam skórzanym paskiem, aby stworzyć bardziej miejski look. 

Jak Wam się podobam w takim wydaniu? Lubicie nosić sukienki? A może jesteście fankami szortów? Czekam na Wasze opinie w komentarzach! 

 
Sukienka - Varlesca
Buty - Born2be
Torebka - Bershka
Pasek - No Name








49 komentarzy :

  1. Pięknie wyglądasz :) Ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku sukienka przepiękna, śliczna torebka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja ! Świetnie wyglądasz :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejku ta sukienka jest cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wonderful!
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz i świetna stylizacja :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog jest piękny !! Kochałem torbę !!
    obserwuje Cię! BJS
    http://unhasdaraquel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczna ta sukienka :)
    wyglądasz w niej obłednie ;)

    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja! :) Ja uwielbiam chodzić w krótkich spodenkach, bo są wygodniejsze, nie ma obaw, że wiatr coś podwieje :D, ale latem staram się ubierać też sukienki i spódniczki, są takie dziewczęce. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, spodenki są wygodniejsze, ale czasami można założyć sukienkę :)

      Usuń
  10. Śliczna stylizacja!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do naszej zdrowej kuchni:)
    protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dość że stylizacja jest przeeeeeśliczna to jeszcze ty! Wszystko pięknie współgra a strona z sukienkami mnie urzekła i już poleciłam ją koleżankom :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, bardzo mi miło! Daj znać, czy któraś z koleżanek ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze... super stylizacja, uwielbiam takie kwiatowe sukienki, sama mam ich dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. The dress is absolutely beautiful. The bag too!

    Kathy's Delight / Instagram / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa! Ja też mam ochotę na jakiś wypad nad wodę, ale niestety, pogoda nie chce na to pozwolić. :/ Bardzo ładny masz ten blog, tak samo stylizację! Buty szczególnie przepiękne :) Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz zaczęły się upały więc napewno będzie okazja na plażowanie :)

      Usuń
  17. Jejku jaka piękna sukienka po prostu zakochałam się w tej stylizacji od pierwszego wejrzenia cudowna. Zapraszam do mnie dopiero zaczęłam więc mam nadzieję na jakiś miły komentarz :) fashionablekama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! Chętnie zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  18. Prześliczna zdjęcia i stylizacja ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka przepiękna, a torebka i buty cuudo! Ogólnie stylizacja bardzo mi się podoba, bo jest dziewczęca, i uwielbiam ten kolorek ! Śliczne zdjęcia !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam motywy kwiatowe :) Tobie też pasują <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałam się do nich niedawno a teraz po prostu je uwielbiam :)

      Usuń
    2. I chwała Ci za to ;))
      Obserwuję :)

      Usuń
  22. Ta sukienka jest boska ,jak Ty -wyglądasz rewelacyjnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku! Zakochałam się w sukieneczce i bucikach! W ogóle jesteś mega ładna! I śliczne nogi! Zapraszam do mnie kochana!
    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz pięknie. Stylizacja jest bardzo ładna, super kombinezon, a buty idealnie podkreślają całość:* Masz ładnego bloga i bardzo ładnie piszesz. Miło się czyta.
    Jeśli masz chwilkę to wpadnij również do mnie. Miłego wieczoru/dnia
    https://thismyteenagelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)