Black & grey


Hej kochani! Pomimo iż właśnie powitaliśmy kalendarzową wiosnę, ostatnie dni nie należały do najcieplejszych. Być może to usprawiedliwi moją chwilową nieobecność na blogu. Sesja w deszczu to mało przyjemne doświadczenie :) Moja szafa jest już praktycznie gotowa na wiosnę, mam więc nadzieję, że pogoda w końcu dopisze i przygotuję dla Was kilka fajnych stylizacji!

Dzisiejszy zestaw mogłabym zatytułować "pożegnanie zimy", Główną rolę w nim gra szare futerko (oczywiście sztuczne!), które było moim ulubionym elementem garderoby w mroźne dni. Sprawdza się też teraz, kiedy poranki są jeszcze chłodne, ubrane na sweterek czy ramoneskę. Powyższa propozycja natomiast jest idealna na wieczorne wyjście. Futerko zestawiłam  z czarnymi, woskowanymi spodniami oraz body w tym samym kolorze. Dodatki, czyli czarne, zamszowe botki i torebka w kolorze nude ożywiają całą stylizację.

Jak Wam się podoba taki zestaw? Lubicie futra czy jesteście ich przeciwnikami? Ja należę do tej drugiej grupy. Obecnie produkowane sztuczne futerka są na tyle piękne, że nie potrzeba krzywdzić zwierząt, aby wyglądać stylowo. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie na ten temat :)


Zapraszam również do obserwowania:
Facebook: Joanneaa
Instagram: Joanneaa_


Futerko - New Look
Body - no name
Spodnie - Stradivarius
Buty - no name
Torebka - Bershka
















75 komentarzy :

  1. Masz rację, obecnie sztuczne futerka są tak śliczne, że absolutnie mogą zastąpić prawdziwe ;);* pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wglądasz, spodnie i buty są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pluszowy bezrękawnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety wiosny jeszcze nie widać, jak na razie to tylko na kalendarzu... :D
    Świetna stylizacja, wszystko fajnie do siebie pasuje :) Strasznie podoba mi się torebka!
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuę <3 Mam nadzieję, że niebawem zrobi się cieplej i stylizacje będą bardziej wiosenne :)

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądać! Z przyjemnością oglądałam Twoje zdjęcia :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kobiecy look! ;) buty cudne ;) noo i ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaaardzo w moim stylu :)
    Zapraszam na wpis o nowej współpracy, będzie mi miło jeśli klikniesz w link pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! Futerko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :)
    Futerko skradło moje serce :*

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prześlicznie <3
    Torebka cudo!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię futra! Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Torebeczka idealnie tutaj pasuje :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką torebkę muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3
    dodatkowo jesteś piękna, dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna w kalendarzu może i jest, ale na dworze jej nie widać. Może z czasem do nas zawita!
    Spodnie w twojej stylizacji są fajnym dopełnieniem :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne jest to futerko! 😊 Podoba mi się zestawienie szarego futerka z różową torebką.

    PS Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. CUdowne futreko <3
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz ;) cudowna torebka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna stylizacja, a futerko po prostu boskie! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja-kamizelka jest piękna :)
    Również obserwuję: na blogu, insta i polubiłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nareszcie wiosna! Piękne futerko♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jest to futerko <3 i wspaniale wyglądasz ;)
    jestem przeciwniczką prawidzwych futer, sztucznę są ok ale też zależy jakie.
    Bardzo podobają mi się buty ;) czekam na więcej wiosennych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Niebawem będzie kolejny wpis, zachęcam do obserwowania mnie aby być na bieżąco :)

      Usuń
  23. Sztuczne futerka, a szczególnie kamizelki jak najbardziej, natomiast jeżeli chodzi o naturalne jestem ich przeciwniczką. Stylizacja rewelacyjna, ślicznie wyglądasz kochana. :))
    Może wspólna obserwacja ? :)
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Jasne, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
    2. Ja też już obserwuję kochana. ;*

      Usuń
  24. You look amazing! Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz :) spodobał mi się twój blog więc obserwuję :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko świetnie razem wygląda! Futerko jest urocze. Obserwuję również kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Oiekne zestawienie i urocza kamizelka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię futra, ale w sztucznym wydaniu :D Bardzo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  29. mam takie futerko, ale z kapturem, bardzo je lubię ;) Torebka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja, wszystko do siebie pasuje :) Śliczny masz odcień włosów zazdroszczę :)
    Obserwuję blog i instagram ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna stylizacja! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  32. To futerko i torebka są cudne <3 i sama chętnie pokazałabym się w takiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudowne zdjęcia. ;) Pozdrawiam http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie wyglądasz , super stylizacja ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejka zazdroszcze urody i figury! *-* a stylizacja przecudowna
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja, sama posiadam sztuczne futerko i uwielbiam w nim chodzić w mroźniejsze dni!


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna stylizacja, zwłaszcza to futerko! No i oczywiście cudowne zdjęcia! Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    pozytywnie-szczurnieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealna figura do takiej stylizacji. ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebka jest prześliczna, mega spodobał mi się też jej kolorek:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. przepięknie wyglądasz<3
    Jeśli chodzi o futra to ja mam tylko futrzaną kamizelke:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale piękna stylizacja ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. swietna stylizacja! BEZKOMPROMISOWO od dziś jestem wielka fanka twojej figury <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Jasne, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  44. Ślicznie! Piękne włoski. Co do futer to jestem przeciwnikiem zdecydowanie!
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz :) Podoba mi się połączenie futrzaka z taką neutralną,czarną bazą :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz cudowną zgrabną figurę, zazdroszczę <3
    Lubię futra, parę mam w szafie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie wyglądasz, cudowna ta kamizelka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. futerko rewelacja <3


    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak pięknie wyglądasz <3 Masz śliczne buty :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja ^^ Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam futra! A twoje jest przeurocze :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądasz, najbardziej spodobały mi się spodnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  53. tylko sztuczne, ale takiego pięknego jeszcze w życiu nie widziałam! zakochałam się w Twoich włosach, zawsze chciałam mieć takie, ale jeszcze żaden fryzjer nie podołał. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Włosy sama farbuje, jeszcze nie znalazłam tak dobrego fryzjera, żeby móc mu zaufać w 100%, cały czas szukam :p

      Usuń
  54. wspaniała kamizelka, fajnie pasuje z torebką <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wyglądasz !!:))
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam nadzieję, że już masz prawdziwe, grube, ciężkie, piękne futro z jakichś fajnych zwierzaków.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)