Sunny day


Hej kochani! W końcu mamy prawdziwą wiosnę! Za oknem słonecznie, temperatura przekracza 25 stopni - aż chce się żyć :) Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale kiedy jest piękna pogoda to mam zdecydowanie więcej energii i chęci do działania. Wszelkie problemy wydają się wtedy schodzić na drugi plan. Dla mnie wiosna mogłaby trwać od września do czerwca, może wtedy byłabym bardziej regularna w dodawaniu postów na bloga ;) W najbliższym czasie możecie się więc spodziewać poprawy!


Dzisiaj mam dla Was post ze stylizacją, którą przygotowałam już jakiś czas temu. Główną rolę gra pudrowa ramoneska z Zary. Kiedy tylko pojawiła się w sklepach, nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Bardzo lubię tego typu kurtki i cieszę się, że cały czas są na topie. W tym sezonie zdecydowanie królują ramoneski w pastelowych kolorach, aktualnie podobny model mają już chyba wszystkie sieciówki. Kurteczka jest bardzo uniwersalna i wbrew pozorom pasuje do wielu stylizacji, zarówno eleganckich, jak i sportowych. Tym razem postawiłam na wygodę i dobrałam do niej czarne, woskowane spodnie z wysokim stanem oraz szarą bluzeczkę. Dopełnieniem looku są białe Reeboki, które nadają całości sportowy charakter. Muszę przyznać, że jest to mój ulubiony zestaw na co dzień. 


Jak się Wam podoba taki codzienny look? Lubicie ramoneski? Dajcie znać w komentarzach ;)




Ramoneska - Zara
Spodnie - New look
Bluzka - tutaj
Buty - Reebok Classic (dostęne tutaj)













63 komentarze :

  1. Ślicznie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta kurteczka :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz absolutnie rewelacyjnie Kochana !!! Szczególnie te spodnie mi się podobają :) Klikniete :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, cudna kurteczka.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/05/mix-zdjec.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful!!

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! ;) Figurę masz taką, że można pozazdrościć! *.*
    Pozdrawiamy, xx
    Nasz blog ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i chociaż nie jestem fanką tego typu spodni wyglądasz rewelacyjnie.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też kiedyś nie byłam, ale się przekonałam i teraz je uwielbiam :)

      Usuń
  8. Cudownie wyglądasz. Stylizacja świetna. Obserwuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna prosta stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :) Śliczna kurtka :)
    Pytałaś u mnie o obserwację, obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja. Pięknie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja,wyglądasz obłędnie.Te spodnie są super ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ramoneska cudowna, bardzo podoba mi się jej kolor! Idealnie komponuje się z czarnymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kurteczka jest rewelacyjna, idealnie trafia w nasz gust :) Świetnie ją prezentujesz w swojej stylizacji :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz:D
    Bardzo ładne zdjecia :)
    Spodnie bardzo mi sie podobają :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam sie za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o wspólną obserwacje :*
      Ja już :)

      Usuń
    2. Rzeczwyiście, ja też już obserwuję:) Buziaki! :*

      Usuń
  16. Świetna stylizacja, a w ramonesce się dosłownie zakochałam. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW GIRL, YOU LOOK AMAZING! I'm now following you, how about follow for follow? <3
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna stylizacja! Masz cudna kurteczke :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądasz :) Bardzo mi się podoba taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super kurtka :) pasuje Ci taki pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw fajny, na luzie. Można śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejka - pytałaś u mnie na blogu o wspólną obserwację - ja już obserwuję i czekam na rewanż!
    zozolekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudnie !
    Pięknie ci w takim pudrowym różu
    Obserwuje :)
    Ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz! I jaka fajna okolica! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 To jedno z piękniejszych miejsc we Wrocławiu, bulwary w okolicy zoo. Polecam! :)

      Usuń
  25. PIękna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna kolorystyka. fajnie, że pomimo sportowego stylu wyglądasz bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze przemycić nutkę kobiecości, choć na ogół luubię włąśnie sportowy styl;)

      Usuń
  27. ładna stylizacja, ramoneska fajna, chociaż akurat za pudrowym różem nie przepadam. ;) świetnie za to wyglądasz w tych spodniach. ;)
    pogoda u nas też kilka dni była ładna, teraz znów brzydko i tak na zmianę. ;/ kiepska ta wiosna. ;/
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna ma to do siebie, że niestety pogoda jest znienna. Ale na szczeście już coraz blizej lata! :)

      Usuń
  28. świetna kurteczka, ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Very nice pic ^^
    I following you :)

    Vitist my blog: cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz zjawiskowo ;) piękna kurteczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Też chciałabym wieczną wiosnę :D
    pięknie wyglądasz! STYLIZACJA REWELACYJNA ♥
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega stylizacja, ramoneska jest genialna :)
    Pozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna kurteczka, ładnie jest Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne połączenie czarnych spodni z pudrową ramoneską :) Stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. proponowałaś wspólną obserwację :)Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale piękny zestaw w moich ulubionych kolorach :) Slicznie wyglądasz!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. kochana, miło mi bardzo, że do mnie wpadłaś :) zapraszam na nowość u mnie i czekam na coś nowego tutaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)