Camel teddy


Witajcie kochani w nowym roku! Nie mogę uwierzyć, że rok 2018 tak szybko zleciał. W ramach podsumowania mogę stwierdzić, że był on dla mnie całkiem dobry. W moim życiu zaszło kilka zmian: adoptowałam pieska, przeszłam na wegetarianizm i rozpoczęłam studia podyplomowe. Zaczęłam również planować jedno z najważniejszych wydarzeń w moim życiu. W tym roku postanowiłam jeszcze bardziej skupić się na swoim rozwoju i zacząć spełniać się w tym, co naprawdę kocham. Nie chcę na razie za wiele zdradzać, ale z pewnością się o tym dowiecie w swoim czasie. Mam nadzieję, że za rok będę mogła powiedzieć, że zrealizowałam swój plan w 100%! :) Tymczasem zapraszam Was na kolejną, zimową stylizację!

Do opublikowania tej stylizacji zbierałam się bardzo długo. Jak widać po zdjęciach, powstały one jeszcze w listopadzie, kiedy to na drzewach były jakieś resztki liści. Nie mniej jednak stylizacja jest jak najbardziej aktualna i pasuje również na obecną pogodę. W roli głównej płaszczyk "miś" w moim ulubionym, camelowym kolorze. Zamówiłam go ze sklepu Bonprix i muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że znajdę tam takie cudo! Totalnie pokochałam wszelkie futerkowe dodatki, nie mogłam więc przejść obok niego obojętnie. Koniecznie sprawdźcie kategorię kurtki bonprix w tym sklepie, teraz znajdziecie tam świetne promocje! Wracając do stylizacji, postawiłam na połączenie płaszcza z golfem w tym samym kolorze, czarnymi rurkami oraz botkami w rockowym stylu. Zakochałam się w tych perełkach, dzięki nim buty nie wyglądają zbyt ciężko i spokojnie mogę je nosić także do spódnic i sukienek. Ta stylizacja to chyba moje ulubione zestawienie na co dzień, właśnie na takie kolory stawiam najczęściej. No, może teraz do tego zestawu ubrałabym jeszcze czapkę i szalik :)

Jak Wam się podoba ten look? Jakie macie postanowienia na ten rok? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


Płaszcz - Bonprix
Golf - Stradivarius
Spodnie - Stradivarius
Buty - Elilu
Torebka - Julin Butik











13 komentarzy :

  1. Bardzo fajna stylizacja,pięknie wyglądasz szczególnie dół czyli spodnie mi się najbardziej podobaja😍
    Postanowień nie mam,ale mam za to cele-gdy choć część uda mi się zrealizować pochwale się (aby nie zapeszac😉)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w 2019☺
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz cudownie siostryczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Ta Ci bardzo pasuje :) Ogólnie podziwiam, że tyle działasz że robisz jeszcze coś poza samymi studiami. I co do postanowień - czasem lepiej pracować właśnie nad celami po cichu, by potem zrobić wielkie BUM :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dokładnie, lepiej pracować w ciszy, by kiedyś pochwalić się efektami :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) Szczególnie podoba mi się płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny i slodki plaszczyk *_*
    I cala stylizacja super ^^

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym wyglądasz ślicznie ;) wszystko pasuje do Ciebie ;) Cenka.pl pozdrawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak piękna kobieta powinna chodzić w naturalnych futrach i skórzanych kozakach i botkach.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)