Fake black fur


Hej kochani! Witam się z Wami w drugiej połowie grudnia. Nie wiem, kiedy ten czas tak szybko zleciał, za chwilę będą święta i koniec roku! Najwyższa więc pora na pierwszą, zimową stylizację. Grudzień to dla mnie bardzo intensywny okres, a w tym roku mam jeszcze mniej czasu niż zwykle. Dni są krótkie i naprawdę ciężko jest zrobić zdjęcia na zewnątrz tak, aby nie było ciemno. Aby tego było mało, zamarzyła mi się sesja na Jarmarku Bożonarodzeniowym we Wrocławiu, gdzie w ciągu dnia przewijają się setki osób. Mimo różnych przeciwności udało nam się wstać z rana i zrobić zdjęcia w prawdziwie świątecznym klimacie! Jesteście ciekawi efektów? Zapraszam do lektury!

Grudzień to jeden z najbardziej magicznych miesięcy w ciągu roku. Świąteczna atmosfera udziela się już chyba wszystkim. Najbardziej można ją odczuć na jarmarkach bożonarodzeniowych, organizowanych w wielu dużych miastach na świecie. Jarmark we Wrocławiu uznawany jest za najpiękniejszy w Polsce, ja mam to szczęście uczestniczyć w nim każdego roku. Tym razem postanowiłam uwiecznić odrobinę jego klimatu na zdjęciach. Nie było to łatwe zadanie, ponieważ już o 8 rano przewijało się tam sporo ludzi. Udało się jednak znaleźć kilka zdjęć, na których tego tak bardzo nie widać :)

W ten dzień pogoda wyjątkowo nie sprzyjała fotografowaniu, było zimno, wietrznie i deszczowo. Zdecydowałam się więc na prawdziwie zimową stylizację. Jej głównym elementem jest czarne futerko ze sklepu NA-KD. Długi czas nie mogłam się przekonać do tego typu okryć, jednak w tym roku postanowiłam się przełamać i znalazłam futerko idealne dla siebie! Jest wyjątkowo ciepłe i miłe w dotyku, a co najważniejsze - jest sztuczne! Każdy, kto mnie zna, dobrze wie, że nigdy nie zdecydowałabym się na prawdziwe futro, jestem wręcz zagorzałą przeciwniczką krzywdzenia zwierząt. Na szczęście w dzisiejszych czasach można dostać piękne, sztuczne futra, które wyglądają niemal jak prawdziwe. Takie rozwiązanie jest nie tylko praktyczne, ale też bardzo eleganckie. Postanowiłam zestawić futerko z czarnymi, woskowanymi spodniami, które każdej zimy goszczą w mojej szafie, oraz wysokimi kozakami za kolano. Aby przełamać tę czarną konwencję, wybrałam kremowy sweterek, również ze sklepu NA-KD. Wielokrotnie wspominałam, że uwielbiam tę markę za świetną jakość i dbałość o detale. Sweterek ten uwielbiam za duży splot, dzięki któremu prezentuje się bardzo efektownie niemal w każdej stylizacji. Wisienką na torcie jest cieplutka, wełniana czapka ze sklepu Woolk ,oczywiście z pomponem ze sztucznego futerka. Posiadam dwie czapki tej marki, obie są świetnie wykonane i niesamowicie cieplutkie! I wiecie co? Chyba na dobre przekonałam się do noszenia czapek, bo odkąd je mam, wszelkie choroby i przeziębienia omijają mnie szerokim łukiem! :)

A Wy nosicie zimą czapki? Co sądzicie o noszeniu futer (tych sztucznych i prawdziwych)? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, koniecznie dajcie znać w komentarzach!


A jeśli spodobał Wam się ten look, to mam dla Was kody rabatowe na dowolne zakupy!

Na hasło "JOANNEAA15" macie -15% zniżki na zakupy na NA-KD.
Z kodem "JOANNA" otrzymacie -10% zniżki na czapki ze sklepu Woolk
Korzystajcie! :)




Futerko - NA-KD
Sweterek - NA-KD
Spodnie - podobne NA-KD
Czapka - Woolk
Buty - Renee














11 komentarzy :

  1. Zdjęcia na jarmarku wychodzą super. Miałaś wspaniały pomysł, by właśnie tam zrobić sesję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że zdecydowałam się na taką sesję :)

      Usuń
  2. Pienie ci wyszly zdjecia ;* mimo tych krotkich dni. Cudnie wyszlas;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :* Na szczęście teraz dni będą coraz dłuższe! :)

      Usuń
  3. Śliczne futerko i świetne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś niestety wiem o tych tłumacz ludzi na Jarmarku, ja co prawda byłam w Krakowie, ale tam też była ich cała masa i zdjęć się nie dało niestety zrobić :/
    Mimo to, Tobie wyszły piękne, a stylizacja bardzo mi się podoba, jest idealnie w moim guście ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na jarmarku w Krakowie jeszcze nie byłam, może wybiorę się za rok! <3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko prawdziwe futra. Sztuczne to zamienniki i uboga alternatywa na czas "kryzysu". Pomyśl sobie co Ty wybierasz: czy prawdziwą elegancję, luksus, dobrą ochronę przed zimnem czy jego ubogą, "eko" imimitację.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)