Black jacket & denim


Hej kochani! Nie odzywałam się do Was tutaj przez jakiś czas, ale znacie mnie - jestem totalnie zabieganym człowiekiem. Dodatkowo temperatura na zewnątrz nie zachęca do robienia wymyślnych stylizacji na dworze. Na szczęście zbliża się moja ulubiona pora roku - wiosna, a wraz z nią cieplejsze dni. Już nie mogę się doczekać wiosennych stylizacji, zwiewnych sukienek i lekkich kurtek! Tymczasem dzisiaj mam dla Was propozycję, idealną na aktualnie panującą pogodę. Główny zamysł: wygoda i komfort. Zapraszam na mój dzisiejszy, codzienny look!

Powoli zaczynam czuć wiosnę w powietrzu. Odrobina słońca za oknem i już nabieram ochoty na długi spacer z moim psiakiem. Stawiam wtedy na 100% wygody. Taki właśnie jest dzisiejszy zestaw - prosty i codzienny, z odrobiną sportowego stylu. Prawie cała stylizacja pochodzi ze sklepu NA-KD. Wiecie, że uwielbiam ich ubrania - mają świetną jakość, są oryginalne i zarazem idealnie wpisują się w aktualne trendy. Pikowana, oversize'owa kurtka w czarnym kolorze to absolutny must have w mojej szafie. Jest na tyle ciepła, że idealnie sprawdzi się na wczesną wiosnę. Długo szukałam takiej, która będzie dobrze skrojona. Kurtka z NA-KD nie tylko ma genialny krój, ale też ciekawy materiał - jest wykonana z ekoskóry, co nadaje jej fajnego charakteru. Do zestawu dobrałam dopasowane, niebieskie jeansy ze sklepu NA-KD oraz klasyczny półgolf w moim ulubionym, camelowym kolorze. To właśnie ten sweterek z NA-KD jest aktualnie najczęściej noszoną przeze mnie częścią garderoby. Stylizację ożywiają dodatki -  torebka w wężowy wzór oraz buty Fila. Muszę przyznać, że długo zastanawiałam się nad ich zakupem, ale kiedy tylko dorwałam je w sklepie stacjonarnym i przymierzyłam, totalnie się w nich zakochałam! Są mega wygodne i wcale nie wyglądają na zbyt masywne, czego jednak się obawiałam. Będą idealnie pasować do wszelkich,  luźnych stylizacji z ramoneską czy damska kurtka dżinsowa.

Jak Wam się podoba taka sportowa stylizacja? Macie już sportowe buty na wiosnę? Dajcie znać w komentarzach! 

Dla wszystkich tych, którzy planują wiosenne zakupy na stronie NA-KD mam super niespodziankę! Na hasło "JOANNEAAX15" otrzymacie -15% zniżki na cały asortyment w regularnych cenach!


8 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie stylówki❤
    Albo mi się wydaje albo rozjaśniłas włosy ?☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. How can your style be always on fleek? ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu ezwolanska, jestem z instagrama �� super post, a stylizacja przepiękna �� bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Skąd buty? Bardzo podobne białe adidasy widziałam tutaj https://butymodne.pl/eleganckie-klapki-damskie-c19917.html Zastanawiam się właśnie nad zamówieniem ich na jesień do pracy. Teraz chodzę głównie w sandałkach i klapkach, bo jest za gorąco na takie zabudowane buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ;) fajne połączenia :) Cenka.pl pozdrawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owszem z koleżanką wcześniej się zgadzam - buty są naprawdę świetne. Nie wiem nawet czy czasami podobne nie widziałam na Butomania.pl sklep z obuwiem . Oni mają sportowe, markowe obuwie... Muszę koniecznie to sprawdzić, bo kupiłabym sobie takie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)