Gray coat


Hej kochani! Pierwszy tydzień lutego przywitał nas mrozem i pięknym słońcem. Oczywiście o śnieżnej scenerii w moim mieście możemy zapomnieć, na szczęście zdążyłam się nacieszyć białym puchem podczas swojego weekendowego pobytu w górach. Po krótkim odpoczynku wracam do żywych - przede mną pracowite tygodnie, ale nie narzekam - żeby coś osiągnąć, trzeba się na początek trochę "pomęczyć" - o ile można tym słowem określić zajęcie, które się lubi :) Dzisiaj zapraszam na prawdopodobnie ostatnią już zimową stylizację. Możecie mi wybaczyć tą smutną kolorystykę - niedługo będzie tutaj znacznie bardziej kolorowo! 

Dzisiejszy look to propozycja na zimowe, wieczorne wyjście. Jako zwolenniczka noszenia spodni na każdą okazję, śmiało mogłabym się tak ubrać na kolację walentynkową (i chyba rozważę tę opcję!). Postawiłam na minimalizm, połączenie szarości i czerni, które przełamałam poprzez zabawę materiałem. Klasyczny, szary płaszcz znalazłam na stronie Zaful, ale identyczny widziałam także w sklepie New Look. To nie pierwszy raz, kiedy spotykam w sieciówce te same rzeczy, co na ich stronie. Ceny są tam o wiele niższe, także warto do nich zaglądać! Wracając do stylizacji, postanowiłam połączyć płaszcz z czarnymi, woskowanymi spodniami oraz bluzką w tym samym kolorze. Pochodzi ona ze sklepu AvocadoStyle, który do tej pory znałam głównie ze świetnej jakości odzieży sportowej. Okazało się, że mają w swojej ofercie także duży wybór ubrań na różne okazje. Nie ukrywam, że spodobały mi się w niej ażurowe rękawy - od dawna szukałam bluzki w takim stylu! Całości dopełniają moje ulubione, wysokie kozaki z eko zamszu, oczywiście czarne. Uważam, że świetnie pasują do woskowanych spodni i nadają stylizacji charakteru. 

Co sądzicie o tym zestawieniu? Macie już pomysł na Wasz walentynkowy look? A może w ogóle nie obchodzicie tego dnia? Dajcie znać w komentarzach :)


Płaszcz/Coat - Zaful
Spodnie/Pants - Strdivarius
Bluzka - AvocadoStyle
Buty - Renee.pl
Zegarek - Daniel Wellington





Z okazji zbliżających się Walentynek mam dla Was kod rabatowy -15% na zakupy na stronie Daniel Wellington! Hasło "joanea". Sprawdźcie walentynkowe zestawy!








39 komentarzy :

  1. Masz piękną figurę :) Śliczne buty :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny plaszcz i zegarek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, masz świetną figurę, wszystko jest świetnie dopasowane, podoba mi się płaszczyk. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz zjawiskowo ;* cudowne buciki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Świetną masz figurę :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja świetna. Swoją drogą masz przepiękną figurę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna figura <3 a już nie wspomnę o stylizacji ;) podoba mi się bardzo ;)
    obserwuje i będę zaglądała częściej ;) zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) Z chęcią zajrzę do Ciebie <3

      Usuń
  8. masz cudowną figurę :)
    płaszczyk jest prześliczny :)
    u mnie w Walentykowej stylizacji będzie królował zdecydowanie pudrowy róż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ojj tak, pudrowy róż zdecydowanie kojarzy się z Walentynkami <3

      Usuń
  9. Ale masz świetną figurę! To prawda, na chińskich stronach można znaleźć praktycznie identyczne rzeczy co w sieciowkach :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wniosek z tego taki, że warto zaglądać na chińskie strony ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja również! Dobrze skrojony płaszcz potrafi "zrobić" całą stylizację :)

      Usuń
  11. Świetna stylizacja! Bardzo spodobał mi się płaszczyk ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny płaszczyk, taki elegancki. :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! Masz świetną figurę :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka chudzinka, przepiękna stylizacja a ten płaszczyk to cudo !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ♥
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna stylizacja, totalnie w moim stylu. ;) i też bym ją rozważała na kolację walentynkową, gdybym ją miała gdzieś na mieście. ;) ale że jak zawsze siedzimy w domu, to pewnie będzie to wygodna piżamka. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja ostatecznie zdecydowałam się na spódniczkę, kobieta zmienną jest ;) ale reszta została! :)

      Usuń
  17. Wow, genialna stylizacja!
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny płaszczyk, a sama stylizacja jest bardzo klasyczna, lubię takie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Z chęcią zajrzę do Ciebie :)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)