Little Black Dress


Hej kochani! Witam się z Wami po dość długiej przerwie. Zdaję sobie sprawę, że trochę zaniedbałam bloga, ale postaram się w najbliższym czasie to nadrobić. W moim życiu nastąpiło ostatnio kilka zmian, jak już pewnie wiecie z Instagrama - adoptowałam szczeniaczka. Pixi jest teraz moim oczkiem w głowie i poświęcam jej każdą, wolną chwilę. Musicie mi więc wybaczyć moją dłuższą nieobecność tutaj :) Przechodząc do konkretów, dzisiaj mam dla Was długo wyczekiwany post ze stylizacją, a w roli głównej klasyczna "mała czarna". Stylizacja bardzo na czasie, wszak w najbliższy weekend wybieram się na wieczór panieński i być może zdecyduję się właśnie na tą sukienkę. Zatem zapraszam na zdjęcia!

Znawcy mody mówią, że klasyka jest zawsze na czasie. Są pewne fasony i kolory, które chyba nigdy nie wyjdą z mody i ja, jako ogromna fanka klasyki, nie mogę się z tym nie zgodzić. Tak właśnie jest w przypadku "małej czarnej" -to obowiązkowy element w garderobie każdej kobiety. W mojej szafie są już co najmniej 3 tego typu sukienki, brakowało mi jednak takiej, która idealnie podkreśliłaby moją sylwetkę. Ostatnio udało mi się znaleźć idealną, dobrze skrojoną małą czarną. Pochodzi ona ze sklepu Avocado Style, który jak wiecie, bardzo lubię. Mają oni w swojej ofercie szeroki wybór odzieży sportowej, ubrań na co dzień i na różne okazje. Tym razem postawiłam na model z efektownym rozcięciem na dekolcie i kopertowym przodem, który świetnie podkreśla nogi. Sukienka idealnie prezentuje się w towarzystwie sandałków na obcasie i klasycznej, czarnej torebki a' la Chanel. Szczególnie warty uwagi jest skład jej materiału - ma ona aż 92% bawełny, dzięki czemu jest bardzo komfortowa w noszeniu. Całość stylizacji dopełniłam dodatkami, takimi jak duże, "kocie" okulary oraz zegarek Daniel Wellington z kolekcji Classic. Ta propozycja idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjście do klubu czy jakąś inną okazję, na przykład wieczór panieński.

Jak Wam się podoba taka klasyczna stylizacja? Nosicie czerń latem? Jestem ciekawa, co sądzicie na ten temat. Dajcie znać w komentarzach!

Na koniec mam dla Was niespodziankę! Na hasło joanneaa otrzymacie -10% zniżki na zakupy na stronie Avocado Style. Rabat obejmuje wszystkie nieprzecenione produkty. Korzystajcie! :)



Sukienka - Avocado Style
Torebka - Julin Butik
Okulary - Pinglery.pl









14 komentarzy :

  1. Podoba mi się dół i rękawy sukienki. :) Jeśli decyduję się na czerń, to raczej tylko w dodatkach. :D Życzę Ci udanej zabawy na wieczorze panieńskim! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne dodatki to już klasyka :) Dziękuję kochana!

      Usuń
  2. Sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ta sukienka! Super, że adoptowalas pieska!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adopcja psiaka była moim marzeniem odkąd wyprowadziłam się od rodziców. Zależało mi, żeby nie kupić, a adoptować szczeniaczka! Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetna sukienka :) Ja w większości noszę tylko czarne ubrania, więc czerń latem jak najbardziej tak.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również noszę czerń latem :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Koniecznie muszę obejrzeć tego psiaka-rzadko bywam na Instagramie i pewnie dlatego jeszcze go nie widzialam 😍
    Piękna sukienka 😍
    Wyglądasz w nie przeslicznie ❤
    Mała czarna zawsze się sprawdza ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie siorka wygladasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogini. Kupuj buty w ryłko lub kazar.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)