Beige boots



Hej kochani! Wracam do Was po krótkiej przerwie z kolejnym, jesiennym outfitem. Niestety pięknych, słonecznych dni mamy coraz mniej, a co za tym idzie - trudniej znaleźć moment, aby zrobić dobre zdjęcia. Chyba muszę się przyzwyczaić do sesji w deszczu, a niebawem na śniegu. Przyznam szczerze, że tej drugiej opcji już nie mogę się doczekać. Tak - jak co roku, o tej porze żyję jeszcze nadzieją, że święta będą białe a zima krótka i łasakwa ;) Tymczasem zapraszam na ostatnią, październikową stylizację!

Dzisiejszy look to typowy, codzienny "zwyklaczek". W chłodne dni zazwyczaj stawiamy na wygodę, nie musi ona jednak być nudna! Postawiłam na dość nietypowe połączenie kolorów jesieni i jasnego dżinsu. Klasyczną, czarną ramoneskę zestawiłam z bluzą w super modnym kolorze camel. Uwielbiam prostotę i minimalizm, nie trudno się więc było domyśleć, że ta bluza totalnie skradnie moje serce! Pasuje ona zarówno do czarnych, obcisłych spodni, jak i dżinsów, na które tym razem postawiłam. W dzień, kiedy nie mam czasu na zastanawianie się nas "outfitem", często sięgam po takie uniwersalne połączenia. Oversize'owa góra w jakimś ciekawym kolorze i dopasowane spodnie - to zawsze się sprawdza! Do zestawu dobrałam klasyczne, beżowe botki, na które polowałam już dosyć długo. Miałam je na sobie już kilka razy i muszę przyznać, są bardzo wygodne! Jeśli chodzi o pozostałe dodatki - zapewne poraz ostatni w tym roku ubrałam moje ukochane, czarne okulary. Niebawem, zamiast nich na mojej głowie gościć będą czapki ;) 

Jak Wam się podoba taki look? Lubicie jesienią stawiać na kolory, czy może trzymaicie się bezpiecznych, stonowanych barw? Czekam na Wasze opinie! 


Ramoneska - Bershka
Bluza - NA-KD
Spodnie - no name
Botki - CzasNaButy
Zearek - Elie Beaumont



















27 komentarzy :

  1. Look prosto do schrupania, fajny codzienniak, bardzo przyjemnie się patrzy na te zdjęcia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki wyglądają super! :) Ja jasne kolory lubię nosić cały rok. :)
    Zdjęcia wyszły ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jasne kolory nie sa zarezerwowane tylko na wiosnę i lato, czasem można postawić na coś innego :)

      Usuń
  3. Jejku botki są cudne ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) Ładnie dopasowany zestaw ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look! Jasne jak i ciemne kolory sprawdzą się jesienią idealnie . Bordo,brązy...
    Zapraszam
    swiat-anonimowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny casualowy look! ;) uwielbiam beżowe sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna gra z światłem, świetne zdjęcia.
    Zapraszamy na Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuu wszystkie Twoje stylizacje mi się bardzo podobają na pewno to nie jest ostatni raz na tym blogu! :D niestety nie mogę zaobserwować, ale zapisuję w zakładkach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja ♥
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, życzę miłego dnia i pozdrawiam cieplutko ♥

    Zapraszam także do siebie
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja i piękne zdjęcia <3
    ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Aż sama bym się tak ubrała :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prowadzisz ciekawego bloga, bardzo podobają mi się zdjęcia, można znaleźć w nich wiele inspiracji.Mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Botki są cudowne!
    bardzo podobają mi się zdjęcia ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie https://noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość bardzo w moim stylu, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)