Autumn in black

 

Witajcie kochani! Jesień zagościła u nas na dobre, a wraz z nią zaczęły się długie wieczory pod kocem, w ciepłym swetrze i z kubkiem rozgrzewającej herbaty. Ta pora roku kojarzy mi się z zapachem grzybów i cynamonu, ścieżkami w parku, pełnymi liści i ciemnymi kolorami w szafie. To jedyny czas, kiedy chętniej niż po pastele sięgam po czernie, szarości i bordo. Spacer po mieście w jesienny, deszczowy dzień? W tym właśnie klimacie jest dzisiejsza stylizacja.

Chyba każda z nas ma w swojej szafie klasyczną, czarną ramoneskę. Dla mnie to podstawa jesiennej garderoby - mogę z niej stworzyć zarówno dzienne, jak i wieczorowe stylizacje. Tym razem postawiłam na nie co bardziej elegancki look. Swoją ramoneskę dorwałam w Bershce, ale podobne widziałam też w Zarze. Zestawiłam ją z czarnymi, woskowanymi spodniami, co wydaje się dość ryzykownym połączeniem. Całość nabiera jednak elegancji dzięki sweterkowi z doszytym, "koszulowym" dołem. Uwielbiam wszelkiego rodzaju falbanki, a tej jesieni są one widoczne niemal w każdej, możliwej postaci: przy ramionach, rękawach czy na spódnicach. Stonowane kolory pozwalają na "zabawę modą", łączenie różnych warstw i faktur. Jedynym akcentem kolorystycznym w tej stylizacji jest bordowa torebka, która jest obecnie moją ulubienicą. Całości dopełniają czarne botki na słupku.

Jak Wam się podoba stylizacja? Na jakie kolory najczęściej stawiacie jesienią? Jestem ciekawa Waszych opinii!



Ramoneska - Bershka
Spodnie - Stradivarius
Sweterek - LookbookStore
Torebka - Yellow Rise
Buty - No name
Zegarek - Daniel Wellington 
(na hasło "joanneaa" macie -15% zniżki)
















21 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia, piękna torebka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek z koszulowym dołem wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, takie czyste :)
    torebeczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten look! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super! Torebka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcia!:)
    Moglabys poklikac ww linki w nowym poście Bede Wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ja tak przeważnie ubieram się w tę porę roku. Ślicznie wyglądasz!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja baardzo w moim stylu, szalenie mi się podoba. ;) też zwykle jesienią w podobnych stylizacjach gustuję. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. mega mi się podoba, wyglądasz rewelacyjnie :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam ten sweterek - piekny jest ! Bardzo mi się podoba Twoja propozycja. Pięknie wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja kochana <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość na plus i mega mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)