Spring inspiration - Footway shoes


Hej kochani! Koniec lutego to czas, kiedy chyba każdy z nas już czeka na wiosnę. Niestety, w tym roku pogoda spłatała nam figla i nastąpił powrót zimy. Niech Was nie zmyli to piękne słońce za oknem, bo takich mrozów, jak mamy teraz, nie było chyba w Polsce już dawno. Wczoraj nad ranem temperatura wynosiła -14 stopni! Na szczęście zdążyłam przygotować pierwszą w tym roku wiosenną stylizację, zanim nastał ten nieoczekiwany atak zimy. Zapraszam na pudrowy róż w roli głównej!

Są takie kolory, do których zawsze chętnie wracam. Z pewnością należy do nich pudrowy róż. Po okresie jesienno-zimowym, kiedy to w mojej szafie zwykle króluje czerń, szarość i beż, zawsze mam ochotę na lżejsze, bardziej pastelowe stylizacje. Zbliżająca się wiosna skłoniła mnie do zamówienia kilku rzeczy w tym kolorze. Dzisiaj przedstawiam Wam propozycję na wiosenny spacer, oczywiście jak już zrobi się trochę cieplej. Główną rolę odgrywa w niej pudrowy sweter z perełkami. Ma on dość oryginalne rękawy, złożone z kilku falban, które były hitem zeszłego sezonu i pozostaną z nami jeszcze przez jakiś czas. Nie są może one najpraktyczniejszym rozwiązaniem, jednak kiedy nadejdą dni, w których zbędne będzie okrycie zewnętrzne, będą fajnie urozmaicać stylizację. Jako że ostatnio sporo było u mnie eleganckich zestawów, tym razem postanowiłam zestawić sweter ze zwykłymi dżinsami i sportowym obuwiem. Dobrze skrojone, granatowe dżinsy to podstawa każdej garderoby. Swoje znalazłam w sklepie NA-KD, który ostatnio wystartował z polską odsłoną strony. Teraz można zamawiać świetnej jakości ubrania w polskiej walucie, bez konieczności przeliczania cen. Mam już sporo rzeczy z tej firmy i szczerze polecam, są bardzo starannie wykonane i świetnie leżą. Przy okazji, mam dla Was rabat na zakupy, o którym powiem na koniec :) 

Wracając do stylizacji, czas na prawdziwą perełkę, czyli buty! W zeszłym roku polowałam na podobny model Reebok Classic w kolorze pudrowego różu, niestety wyprzedał się bardzo szybko i musiałam zadowolić się klasycznymi, białymi (które również uwielbiam!). Ostatnio znalazłam stronę, na której jest ogromny wybór oryginalnych butów i tam właśnie zamówiłam swoje nowe, wymarzone Reebok Classic. Mowa tu o stronie Footway, która ma w swojej ofercie ponad 600 różnych marek, w tym Adidas, Nike, New Balance, Ugg, Crocs a nawet Michael Kors! Oprócz różowych Reeboków zamówiłam sobie również buty Adidas Oryginals ZX Flux, które idealnie sprawdzą się zarówno na trening, jak i do chodzenia na co dzień. Polecam serdecznie tę stronę, na pewno znajdziecie tam swoje wymarzone buty!

Jak Wam się podoba taki zestaw? Lubicie takie proste, wygodne stylizacje? Czekam na Wasze opinie w komentarzach!

Na koniec obiecany rabat z okazji otwarcia polskiej odsłony strony NA-KD. Na hasło "joanneaaxpl30" macie aż -30% zniżki na cały asortyment w regularnych cenach. Korzystajcie! :)


Sweter - Zaful
Spodnie - NA-KD
Torebka - Sinsay
Zegarek - Daniel Wellington







Zegarek - Daniel Wellington. 
Na hasło "joanea" macie -15% na wszystkie produkty ze strony!






25 komentarzy :

  1. Piękne buty :) No niestety pogoda zimowa, ale już niedługo ma być coraz cieplej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na szczęście, już nie mogę się doczekać wiosny!

      Usuń
  2. Śliczne buciki ;) Te różowe idealnie komponują się z tą stylizacją ;) Uwielbiam pudrowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również uwielbiam ten kolor :)

      Usuń
  3. mm taki sweterek tylko bez perełek - cudowny jest ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że twoja stylizacja przywoła wiosnę!
    Świetna bluzka i cała stylizacja, pięknie wyglądasz:)
    Pozdrawiam 👄

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste, wygodne stylizacje uwieeeelbiam! :)Cudny sweterek i fajne dobrałaś do niego buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No kocham twoje stylówki ♥ Piękny sweterek!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek. Róż i perełki to jest świetne połączenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutnie bym zamarzła w takim stroju. ;) jest piękny, ale tak totalnie na wiosnę, której ciągle w Krakowie nie ma. ;) chociaż niby w tym tygodniu już ma być lepiej, ale nie uwierzę, dopóki nie zobaczę.;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt - ta stylizacja nie nadaje się na obecną pogodę. Tak jak mówi tytuł posta, jest to wiosenna inspiracja. Taka rola bloggerki modowej :)

      Usuń
  9. Super stylizacja :) Zainteresowała mnie ten sklep, w którym kupiłaś spodnie. Być może coś zamówię.
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam, mają rzeczy świetnej jakości.

      Usuń
  10. też mam ten sweterek, pięknie się prezentuje :)
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. jaką Ty masz cudowną figurę - w pastelach Ci zdecydowanie do twarzy <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)