Denim jacket


Witajcie kochani w ten wrześniowy wieczór! Ostatnie dni lata zdecydowanie nie należą do najcieplejszych, słońca również mamy jak na lekarstwo. Powoli oswajam się z kurtkami, swetrami oraz myślą, że z dnia na dzień będzie coraz zimniej. Mimo tych negatywnych aspektów lubię jesień za to, że daje duże możliwości w tworzeniu stylizacji. Odzież wierzchnia, dodatki w postaci szalików i botków potrafią fajnie urozmaicić look. To dobry czas na zabawę modą, co z pewnością zobaczycie na moim blogu :)

Dzisiejsza stylizacja to połączenie klasyki z najnowszymi trendami w codziennym wydaniu. Jednym z moich must have na ten sezon jest denimowa kurtka - jej zakup planowałam już bardzo dawno. W sieciówkach znaleźć można ich najróżniejsze modele: z przetarciami, ćwiekami, kwiatami, a nawet sznurowaniem. Znalezienie tej idealnej nie należało do najłatwiejszych, ale ostatecznie zdecydowałam się na oversizową kurtkę z naszytymi perełkami, które również są widoczne w najnowszych kolekcjach. Można ją nosić z dżinsami, tworząc bardzo modny total look. Tym razem jednak postawiłam na bezpieczne połączenie i dobrałam do niej bazowe elementy - czarne spodnie z dziurami i szarą, prążkowaną bluzkę. Na nogach mam czarne sneakersy z uroczymi kłódkami i frędzlami. Są niesamowicie wygodne i fajnie wysmuklają sylwetkę. Jesiennym akcentem w tej stylizacji jest torebka w kolorze brudnej czerwieni, która totalnie skradła moje serce! Jest świetnie wykonana i pomimo niewielkich rozmiarów mieści naprawdę wiele rzeczy. Załatwiłam Wam kod rabatowy na zakupy w sklepie Yellow Rise - na hasło "JOANNA15" macie - 15% zniżki na piękne torebki. Polecam skorzystać! :)

Muszę przyznać, że w tej stylizacji czuję się świetnie. A Wy co sądzicie? Lubicie takie połączenia? Dajcie znać w komentarzach czy chcielibyście post z trendami na nadchodzący sezon :) 


Kurtka - Pull&Bear
Spodnie - Zara
Bluzka - LookbookStore
Buty - LubieButy
Torebka - Yellow Rise
Pasek - Pull&Bear
Zegarek - Cluse (do kupienia tutaj)




















56 komentarzy :

  1. Super stylizacja. Osobiście nie przepadam za "dziurawymi spodniami", ale Ty wyglądasz w nich super. Perełki są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała figura! :) Pasek mega, kurteczka też. <3 Ostatnio kupiłam dwie katany, jeszcze wiszą z metkami w szafie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! <3 No to czas najwyższy wyciągnąć je z szafy! :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia, pasek cudny.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw!! Uwielbiam tego typu dżinsówki ♡ No i torebeczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw!! Uwielbiam tego typu dżinsówki ♡ No i torebeczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfect style with denim jacket & like that hand bag & your sneakers.
    I am following you, hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie jeasnowe kurteczki :)
    torebeczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw :) Ładna torebka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. generalnie cudnie ale ta torebka, chociaż piękna, kompletnie mi nie pasuje - zbyt elegancka do katany ;) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię. Reczywiscie torebka jest elegancka, ale ja lubię przełamywać konwenanse :)

      Usuń
  11. Ale śliczna stylizacja Co powiesz na wzajemną obserwację https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jasne, chętnie do Cieie zajrzę :)

      Usuń
    2. Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-perfumy.html

      Usuń
  12. jestem wielką fanką jeansowych kurtek ! Ta Twoja jest genialna! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! katanka jest rewelacyjna :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna katana :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna katana :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie, a ten pasek wygląda cudownie! :)
    makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. great post dear. i really like the way your blog looks.
    i followed you and i hope that you'll follow me too.

    www.ccaammblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten look ! Świetne dodatki :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna stylizacja! W moim stylu, a kurteczka jest sztos :*

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Boska torebeczka, całość również wygląda bardzo fajnie <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jest ta kurtka :)
    Takie właśnie kurtki dżinsowe są fajne bo są dość ciepłe i do wszystkiego pasują, ale trochę nie pasuje mi ten materiał, wolę jednak coś miętszego :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ta kurteczka jeansowa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się torebka, za to buty są bardzo w stylu mojej siostry :)
    Pozdrawiam serdecznie! Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  28. buty mi się podobają, chętnie sama bym takie założyła i muszę właśnie podobne znaleźć. ;) stylizacja bardzo fajna, taka normalna, a to chyba największy komplement. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice post, you look great!


    Wanna follow each other?
    https://colourfullife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia:)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna jest ta kurteczka :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz pięknie,cudna torebeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  33. I looove it, thank you for this post! You are very pretty. :)

    I just started my blog and I would appreciate if you could check it out.
    If you want us to support each other with follow, let me know on my blog:
    Carstvo zapisanih misli

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja! :) Mam nawet identyczne buciki ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. ale chudzinka:) uwielbiam spodnie z dziurami na kolanach - jaka wygoooda przy kucaniu/siadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Fashion is about expressing your identity, showing someone who you are through your fashion choices and using your clothes to tell someone something about you.
    Buy Etizest online

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)