Off the shoulder top


Hej Kochani! Kolejny miesiąc już prawie za nami, kiedy to zleciło? Też tak macie, że czas ucieka Wam jak szalony? Ma to jednak swoje plusy, już za niecały miesiąc przywitamy lato! W moim przypadku będą to pracowite miesiące, jednak z pewnością znajdę też czas na mały odpoczynek ;)



Przez ostatnie dni mieliśmy we Wrocławiu przedsmak lata. Muszę przyznać, że pogoda trochę mnie zaskoczyła, nie zdążyłam jeszcze przygotować swojej szafy na upalne dni ;) Zdążyłam natomiast zaopatrzyć się w klasyczne, białe spodnie, które są podstawą garderoby w sezonie letnim. Można z nich stworzyć zarówno codzienną stylizację, jak i elegancki zestaw na wieczorne wyjście. Tym razem zestawiłam je z czarną, zwiewną bluzeczką z odkrytymi ramionami i uroczą falbanką. To jeden z przewodnich trendów tego sezonu, który widoczny był już w zeszłym roku. Wyjątkowo przypadł mi on do gustu i cieszę się, że nadal jest na topie. Dopełnieniem stylizacji są białe trampki z kokardkami, które są wzorowane na słynnych trampkach Pumy. Uznałam, że nie jest to na tyle klasyczny model, żeby inwestować w oryginalne buciki, wybrałam więc te od Madam Rock


Jak Wam się podoba stylizacja? Jaki jest Wasz ulubiony trend w tym sezonie? Jestem ciekawa Waszych opinii w komentarzach.



Bluzka - H&M
Spodnie - Tally Weijl
Torebka - Sinsay
Buty - Madam Rock















104 komentarze :

  1. Pięknie wyglądasz :) Masz cudną figurę <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, taka letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie taki letni klimat chciałam uzyskać :)

      Usuń
  3. Świetny zestaw! Śliczna bluzeczka!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Śliczna bluzeczka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Bluzeczka wpadła mi w oko :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i cała piękna ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Szczególnie przypadł mi do gustu kolor Twoich ust - naprawdę boska szminka! Też jestem fanką butów od Madam Rock, nawet moja ostatnia stylizacja jest właśnie z nimi :D
    Pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Na ustach mam płynną, matową pomadkę z Golden Rose, nr 16. Polecam, jest rewelacyjna i długo się utrzymuje! A buciki to moja kolejna już para z tego sklepu ;) Pozdrwiam!

      Usuń
  8. Ale masz piękne włosy <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odwiedzenia moich " czterech ścian " w internecie http://nalalands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. A ja wciąż szukam idealnych na siebie białych jeansów.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Polecam te z Tally weijl, są świetnie skrojone i fajnie się noszą ;)

      Usuń
  10. O rany jak pięknie wyglądasz, stylizacja cudna, figura również!:)
    Pozdrawiamy, nasz blog
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz olśniewająco. Uwielbiam połączenia czerni i bieli. Co do trendów, nie mam jakichś wyznaczonych, ale ostatnio bardzo podobają mi się szare włosy. :)
    http://rozowerekawiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi również podobają się szare włosy, jednak sama raczej nie zdecyduję się na ten kolor, strasznie niszczy to włosy.

      Usuń
  12. Super stylizacja, idealna na lato :)
    oczywiście obserwuję i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteś chudziutka. Uwielbiam buty z odkrytymi ramionami i zdecydowanie są hitem tego lata :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://www.just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie siostrzyczkoooo ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka ! :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz. :)) Masz piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta bluzka *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna stylówka, buty i bluzka to prawdziwa petarda <3
    Zapraszam do wspólnej obserwacji

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing outfit!
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba taki połączenie - na luzie, stylowe i modne ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja ^^
    ale masz cudowną figurę zazdroszczę *_*


    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo ładna stylizacja <3
    Śliczna bluzeczka :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja! Bardzo ładnie wyglądasz :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful outfit and pictures!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteś chudzinka, świetna figura i uroda! ;)
    Zapraszam do mnie. Klaudia Brzeska Fotografia

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie wyglądasz super, chudzinka z ciebie!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ta bluzka *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam połączenie czerni z bielą ;) świetna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super się prezentujesz w takim wydaniu :). Ja również muszę się zaopatrzyć w białe spodnie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi ostatnio czas właśnie ucieka jak szalony, nawet nie wiem kiedy minęły mi 3 ostatnie miesiące:)
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://caydii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest straszne, że czas tak szybko leci. Nie pozostaje nic innego jak korzystać z każdej chwili! Zajrzałam :)

      Usuń
  31. Ślicznie wyglądasz, masz super figurę :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja! :)
    Najbardziej spodobały mi się Twoje buty. :)
    Zaobserwowałam Twojego pięknego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice outfit and pictures and thank you for visiting and following my blog and of course I will follow you back you have a lovely blog and I want to invite you to follow my Instagram and Twitter, have a good day.

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  34. To prawda, pogoda ostatnio jest cudowna ;) wyglądasz prześlicznie, białe spodnie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam bluzki z wyciętymi ramionami, uważam, że jest to bardzo kobiecy krój, świetnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam klasyczne połączenie bieli z czernią <3 Wyglądasz bardzo kobieco, masz idealną figurę! A te buty dodatkowo dodają uroku całej stylizacji :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz :)
    Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych! ♥
    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam tego typu bluzeczki :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  39. stylizacja jest świetna! :) tak się przyglądam Twoim spodniom i muszę przyznać że moje są na prawdę takie same :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam te spodnie i żałuję, że nie kupiłam wtedy też czarnych :(

      Usuń
  40. Bardzo ładna stylizacja, jednak to, co zdecydowanie najbardziej przykuło moją uwagę to Twoja piękna figura! Zazdroszczę bardzo!

    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Klasyczne połączenie kolorów, które jest zachwycające, bluzeczka i buciki rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Klasyka nigdy nie wychodzi z mody :)

      Usuń
  42. czerń i biel <3 czy moze byc coś piękniejszego! Klasyk! rewelka :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie wyglądasz:) rewelacyjna jest ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluzki z odkrytymi ramionami to zdecydowanie hit tego lata
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne zdjęcia! Stylizacja jest dokładnie w moim stylu. Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudnie wyglądasz Kochana! piekne figura <3 Obserwuje oczywiscie :-) i polecam przeniesc opcje "Obserwatorzy" gdzies koło nagłówka bloga bo ciezko mi było znalezc te opcje u Ciebie ,ale znalazłam i dołaczyłam :-))
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne zdjęcia. Stylizacja ciekawie dobrana - prosto, ale z klasą. Masz świetną figurę, tylko pozazdrościć!

    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM <-- wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę figury !
    Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Urocza kobieta w pieknej stylizacji:)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie białe spodnie także są zdecydowanym must havem na lato :P Bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz zjawiskowo ;* bluzeczka jest bardzo piękna ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialna bluzka :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. muszę się zaopatrzyć w jakieś białe spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Mnie też zaskoczyła taka piękna pogoda. Jak ty - byłam totalnie nieprzygotowana! Ślicznie wyglądasz, przekonałaś mnie do zakupu białych spodni, jakoś nigdy nie uważałam tego za super dobry wybór, a u Ciebie się w nich wprost zakochałąm ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęscie już dokonałam zakupów, czekam tylko jeszcze na dwie paczki i jestem gotowa na lato :) A białe spodnie bardzo polecam! :)

      Usuń
    2. Pytałaś u mnie o wspólną obserwację - weszłam na Twojego bloga i zachwycił mnie, przede wszystkim pięknymi zdjęciami, więc obserwuję uczciwie i czekam na więcej!

      Usuń
  56. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji. :) Mi też mija strasznie szybko czas.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna stylizacja,super wyglądasz.Bardzo podoba mi się ta bluzeczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  58. Cute styling!

    xx
    graciellashiaryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Wyglądasz świetnie w takim połączeniu ;) Masz piękne włosy <3

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  60. biało czarne stylizacje należą do moich ulubionych ;) świetnie wyglądasz, te buty są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna Ty i wspaniały look. :) WOW!

    Buziaki! 💓

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)