BEIGE BOMBER


Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną, wiosenną stylizacją. Mamy marzec, pogoda jest więc wyjątkowo kapryśna. Jeszcze kilka dni temu chodziłam w lekkiej kurteczce, dzisiaj niestety musiałam przeprosić swój zimowy płaszcz. Miejmy nadzieję, że w najbliższym czasie zrobi się cieplej, bo mam w głowie mnóstwo pomysłów na wiosenne stylizacje!

Dzisiejszy set jest doskonałym odzwierciedleniem mojego codziennego stylu. Właśnie takie zestawy wybieram najczęściej w dni, kiedy nie muszę wyglądać elegancko i mogę postawić na wygodę. Beżowa bomberka to zakup sprzed kilku miesięcy, nie nacieszyłam się nią zbyt długo, gdyż szybko nadeszły zimowe dni. Musiała więc poczekać na swoją premierę do wiosny. Dobrałam do niej klasyczne, granatowe jeansy i sweterek w kolorze brudnego różu. Dopełnieniem sportowego stylu są buty Nike Air Force, które uwielbiam za wygodę i uniwersalność - wbrew pozorom pasują naprawdę do wielu rzeczy! Wspomnę też o torebce - o ile butów mam w swojej szafie sporo (tak właśnie, jestem typową "buciarą"), torebki to już inna historia. Mam swoje ukochane dwa, trzy modele i bardzo trudno mi się z nimi rozstać. Torebka ze zdjęć służy mi już naprawdę długo i jak na razie jest niezastąpiona! A Wy który element garderoby wolicie: buty czy torebki? A może kolekcjonujecie jedno i drugie? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii.

Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba stylizacja! :)

Zapraszam również do obserwowania:
Facebook: Joanneaa
Instagram: Joanneaa_


Kurtka bomberka - New Look
Sweterek New Look
Spodnie - Zara
Buty - Nike Air Force Zalando


















58 komentarzy :

  1. Ja też buty. W sumie pewnie o tym wiesz :**** piękna, wiadomo ;* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się innej odpowiedzi od Ciebie :D Dziękuję :*

      Usuń
  2. super kurteczka, a ja uwielbiam i buty i torebki, ale jeszcze bardziej...spodnie!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! jaka figur,wow! świetne dżinsy podkreślają zgrabność nóg <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz i szalenie podoba do siostry jesteś. :) teraz obie będziecie jednymi z moich ulubionych blogerek modowych. :) ja chyba też wolę buty, chociaż ani do nich ani do torebek nie przywiązuję większej uwagi. ;) a kurteczka cudna. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! <3 Często to słyszę, że jesteśmy podobne, chyba coś w ty jest :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna casualowa stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your outfit! It looks really cool! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka, torebka, torebka. Boże idealny kolor! Marzę o takiej! Świetny klimat zdjęć, taki nowoczesny :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa ale Ty jesteś piękna! jeju!
    Cudowne zdjęcia :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło słyszeć takie słowa od równie pięknej dziewczyny <3

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz!
    Torebka- mega!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kurteczka ale spodnie leżą genialnie

    OdpowiedzUsuń
  11. WrocLOVE <3
    też ostatgnio robilam w tym miejscu sesję :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nawet nie wiesz jak miło to słyszeć :) Choć lubię oglądać modowe eksperymenty na innych blogach, to sama zazwyczaj stawiam na prostotę. Fajnie, że ktoś to docenia. A miejsce trzeba przyznać - jest bardzo klimatyczne! Jak cały Wrocław <3

      Usuń
  12. Super wyglądasz kochana! Ah.. promieniejesz po prostu ;) :*
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja, zdjęcia i makijaż! Nabardziej podoba mi się ta torebka nie dość że piękny kolor to kształt również:)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygoda + dziewczęcość - duet idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :) Masz super figurę i spodnie idealnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna bluzka ...zakochałam się!!
    Cudne masz włoski :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 250 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :) i śliczne zdjęcia. Ja również zaliczam się do grona "buciar". Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia wyglądają naprawdę super!
    Wybrałaś również wspaniałe miejsce na nie :)
    Stylizacja ogromnie mi się podoba! Modna, wygodna, stylowa, szykowna! Z przyjemnością ubrałabym wszystko! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ulalal! świetna, wiosenna stylizacja! )

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG!
    Wyglądasz po prostu przepięknie *.*

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku jaka piękna torebka ;* cudownie wyglądasz ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna i bardzo kobieca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz przepięknie:-)
    Świetna stylizacja-wszystkie rzeczy pasują do siebie i wszystkie są super:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się Twój styl - miejski, a zarazem dziewczęcy. I do tego wygodny. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny look! :) A Ty jesteś taka zgrabna, wow! <3 Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. figurę masz iście idealną! nie mogę się napatrzeć wow:) szczęka opada:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale boska bomberka! nie jestem ich fanką, ale Twoja mega mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne buty i kurtka ma piękny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja, świetne zestawienie sama chętnie wskoczyłabym w ten strój :) wyglądasz tak wiosennie, masz naprawdę dobry gust :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bomberka ma cudowny kolor, idealny na wiosnę <3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Niby prosto, a zarazem jak pięknie ! Mega mi się podoba. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/stylowy-roz-na-wiosne-znaczenie-koloru.html

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądałaś mi na Rzeszów haha póki nie sczaiłam tramwaja za Tobą! przepiękna stylizacja - w sam raz dla mnie - tylko spodnie czarne, nie cierpię obcisłych jeansów całkiem bez powodu :P


    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 W Rzeszowie nigdy nie byłam, ale kiedyś pewnie odwiedzę to miasto. Na zdjęciach jest Wrocław i tutaj aktualnie mieszkam :)

      Usuń
  33. Jesteś moją inspiracją! Obserwuję, nie da się przejść obok Twojego bloga obojętnie haha :D
    Oby tak dalej, sukcesów życzę!
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło <3 Również obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  34. Kochana, wyglądasz zjawiskowo! bardzo lubię takie outfit'y :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się Twoja torebka :)
    Ps. Fajny blog :) Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja wygląda zachwycająco! :)
    Masz naprawdę ładną figurę.
    Uwielbiam Air Force, jednak mam długie ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też je uwielbiam, zarówno długie, ja i krótkie :)

      Usuń
  37. Pięknie wyglądasz a figurę masz rewelacyjną :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piąteczka! Też jestem buciarą :) Masz świetną figurę. Zestaw idealny. Torebkę masz cudowną. Wpadła mi w oko :)
    Zostałam Twoją nową obserwatorką :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)