PINK JACKET




Hej kochani! Jakiś czas temu postanowiłam rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem i w końcu mogę przedstawić Wam efekty mojej pracy. Muszę przyznać, że lepiej czuję się w roli fotografa niż modelki, jednak lubię próbować nowych rzeczy i myślę, że z czasem będzie szło mi coraz lepiej. 

Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w wiosennym klimacie. Z dnia na dzień robi się cieplej, a słońce coraz częściej wychodzi zza chmur, co bardzo mnie cieszy. Na zdjęciach towarzyszy mi siostra, część z Was może kojarzy ją z bloga Katsuumi (jeśli nie - zachęcam do nadrobienia zaległości). Wracając do stylizacji - zestaw idealnie sprawdzi się na weekendowy spacer czy zakupy. Kurteczka w korze pudrowego różu totalnie mnie zauroczyła, jest bardzo wygodna i idealnie wpisuje się w aktualne trendy. Dobrałam do niej szary sweterek z golfem a'la choker. Bardzo lubię to połączenie kolorów, co z pewnością zauważyli już obserwatorzy mojego Instagrama. Ciemne spodnie z wycięciami na kolanach nadają stylizacji nieco więcej charakteru. Całości dopełniają szare sneakersy, przez jednych znienawidzone, a innych uwielbiane - ja jestem ich wielką fanką.


Jak Wam się podoba taki pastelowy look? Dajcie znać w komentarzach! :)






Kurtka- Mohito

Sweterek - Styleev-Shop

Spodnie - no name

Buty - Renee















24 komentarze :

  1. Ale mam piękną siostrę! <3 powodzenia kochana, będę wspierać! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka śliczna, bardzo mi się podoba! :) Obserwuje kochana i życzę sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest genialna! podoba mi sie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna stylizacja i perfekcyjny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu :)
    Zestaw nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice spring look!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurteczka uwielbiam pudrowy róż

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałem chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłem, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉

    Jakbyś miała czas to zapraszam również tutaj:
    Blog - Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa stylizacja. ;] Niezwykły sweter.
    Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)