Little black



Hej kochani! Witam się z Wami po krótkiej przerwie, spowodowanej wyjazdami wakacyjnymi. Co prawda wróciłam już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz udało mi się zrobić kilka zdjęć na bloga. Na szczęście załapałam się jeszcze na ostatni tydzień wakacji ;) Niestety dla niektórych, czas słodkiego lenistwa dobiega już końca, niebawem zacznie się szkoła i studia. Powoli kompletuję już swoją jesienną garderobę, ale póki pogoda sprzyja, postanowiłam stworzyć jeszcze jeden letni look. Tym razem stylizacja bardziej wieczorowa, w takim wydaniu jeszcze mnie tutaj nie widzieliście ;) Zapraszam na wakacyjny total black look!

Główną rolę w dzisiejszym zestawie odgrywa czarny kombinezon. Jest on wariacją na temat klasycznej "małej czarnej", którą chyba każda z nas ma w swojej szafie. Sprawdzi się on zarówno w dziennych, jak i wieczorowych stylizacjach. Muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona jakością wykonania tego kombinezonu, materiał jest naprawdę bardzo dobry - nic nie prześwituje i fajnie układa się na ciele. To nie pierwsza moja rzecz ze sklepu Zaful i z pewnością nie ostatnia. Dobrałam do niego czarne sandałki na koturnie oraz moją ulubioną torebkę w kolorze pudrowego różu. Całości dopełniają duże, czarne okulary.

Jak Wam się podoba taki look? Miałyście kiedyś jakąś rzecz z chińskiej strony? Co sądzicie o takich sklepach? Jestem ciekawa Waszych opinii, piszcie w komentarzach! ;)



Kombinezon - Zaful
Buty - Born2be
Torebka - Bershka
Okulary - Zaful











35 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się torebka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka. Uwielbiam pudrowy róż. <3 Świetnie wygląda ta mini-falbanka przy rękawie. Nie kupowałam nigdy ubrań z chińskich stronek, ale bardzo lubię chodzić do chińskiego sklepu w moim mieście. Można tam znaleźć naprawdę fajne rzeczy w dobrych cenach. :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja czasem zaglądam do chińskich sklepów w poszukiwaniu ozdób do paznokci i makijażu :)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Boska sukienka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To kombinezon, ale w sumie wygląda jak sukienka ;)

      Usuń
  4. ale cudna stylizacja, piekna torebka i ten kombinezon cuudo! Bardzo mi sie podoba, ślicznie wygladasz! :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. So cute :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You! Sure, I'm already checking out your blog :)

      Usuń
  6. Ale ślicznie w nim wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia 😊 Sukienka jest super 👌 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie komentuję z reguły, ale zainteresował mnie post na FB. Faktycznie, kombinezon wygląda jak sukienka, ale pewnie jest o wiele wygodniejszy i można w nim spokojnie biegać. :) A wyglądasz rewelacyjnie, nogi jak modelka. :)

    Sylwek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Do modelki to mi trochę brakuje (w szczególności cm) ;)

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie kombinezony lecz moją uwagę przyciągnęły buty!!! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji.
    Zakochałam się w tych butach....

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja kombinezon świetnie leży, a torebeczka pasuje tutaj idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kombinezon, sama bardzo takie lubię, chociaż głównie w odcieniach granatu i bieli je mam. ;) a z chińskich stron nic jeszcze nigdy nie zamawiałam i na razie raczej nie mam zamiaru. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie bomba! czerń nigdy się nie znudzi, tym bardziej mała czarna:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kombinezon, który z daleka wygląda jak sukienka ;) no i torebka w moim ULUBIONYM kolorze - pudrowy róż :) super :)

    zapraszam:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz prześwietnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje nogi wyglądają rewelacyjnie w tych butach! Tylko pozazdrościć. Stylizacja bardzo udana :) Ja kiedyś zamówiłam na allegro z jakiejś chińskiej strony sukienkę ze skórzanymi rękawami. Już nieważne, że rękawy były z jakiegoś plastiku, ważne, że była na mnie za krótka, bo jestem dosyć wysoka. Ale to naucza na przyszłość, żeby nie zamawiać na chińskich stronkach ubrań, które mają tylko jeden rozmiar :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję! Rzeczywiście, z rozmiarami może być problem. U mnie jak narazie wszystko pasowało idealnie :)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ty:) Uwielbiam lato i ten post przypomina mi te cieple cudowne dni:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasycznie! prostota jest najlepsza. Nie widać za bardzo na zdjęciu dodatków ja dołożyłabym jakieś kolczyki srebrne z koralem albo może złote jak lubisz ? coś takiego: https://silveris.pl/551-kolczyki-srebrne-z-koralem.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)