Top of the top - kosmetyki do makijażu


Hej kochani! Dzisiaj mam dla Was zestawienie moich ulubionych kosmetyków do makijażu. To pierwszy tego typu wpis na moim blogu i myślę, że nie ostatni. Początkowo planowałam zrobić serię "ulubieńcy miesiąca", jednak później doszłam do wniosku, że moje top produkty nie zmieniają się aż tak często, jestem raczej wierna tym, które się sprawdzają. Testuję sporo nowości, wśród których są zarówno produkty średnie (o nich zazwyczaj nic nie mówię), jak i te godne polecenia, które Wam pokazuję. Trafiają się też totalne perełki i o nich właśnie będzie ta seria! W dzisiejszym wpisie chcę Wam przedstawić moje "Top of the top" kosmetyków do makijażu, które są ze mną już dłuższy czas i z których jestem zadowolona na 100%. Zobaczcie, jakie produkty podbiły moje serce w ostatnim czasie!


1. Kryolan Anti - shine powder

Długo szukałam pudru, który będzie w 100% spełniał moje oczekiwania. Zależało mi na tym, aby utrzymywał mat i utrwalał makijaż na długie godziny. Niedawno w moje ręce wpadł Anti-Shine Powder marki Kryolan, która ma w swojej ofercie profesjonalne kosmetyki charakteryzatorskie, kolorowe i pielęgnacyjne. Zamówiłam go na stronie Ladymakeup.pl. Puder ten przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej, z tendencją do świecenia się w "strefie T". Ma za zadanie długotrwale matowić i utrwalić makijaż, czyli to, na czym mi zależało najbardziej. Dlaczego trafił do ulubieńców? Bo doskonale spełnia swoje zadanie! Żaden inny puder nie był w stanie sprawić, że makijaż trzymałby się na mojej twarzy cały dzień. Mało tego - ten puder sprawdza się na każdym podkładzie, nawet takim z niższej półki cenowej. Produkt jest bardzo drobno zmielony i nie wybiela twarzy. Dla mnie to numer jeden wśród pudrów.


2. The Balm Mary - Lou Manizer

W dzisiejszym zestawieniu pojawiły się same kultowe produkty. Tym razem przedstawię Wam kosmetyk, bez którego ostatnio nie wyobrażam sobie mojego makijażu. Jest to rozświetlacz Mary - Lou Manizer marki The Balm. Ma on szampańsko - złoty odcień, który idealnie pasuje do mojej karnacji. Produkt daje piękną taflę na twarzy. Ma delikatne drobinki, które po nałożeniu nie są kompletnie widoczne. Nakładany "lekką ręką" idealnie sprawdza się na co dzień, przy użyciu większego, bardziej zbitego pędzelka można uzyskać mocny, wieczorowy efekt. Zdecydowanie jest wart swojej ceny!


3. The Balm Bahama mama

Kolejnym, kultowym produktem, który trafił do moich ulubieńców, jest bronzer Bahama mama od The Balm. W swoim życiu przetestowałam już wiele pudrów do konturowania i długi czas byłam wierna produktowi z firmy Kobo. Nadal uważam, że jest to świetny bronzer, o chłodnym odcieniu - idealnym do konturowania. Ostatnio jednak stawiam bardziej na efekt ocieplenia twarzy niż wyrazisty kontur. Bronzer Bahama mama daje mi efekt delikatnej opalenizny i subtelnego podkreślenia kości policzkowych. Nie jest zbyt mocno napigmentowany, co w przypadku bronzerów jest dużą zaletą - dzięki temu nie da się z nim przesadzić. Można natomiast budować efekt poprzez dokładanie produktu. Jeśli więc szukacie bronzera idealnego, powinnyście zainteresować się tym produktem.
4. Podkad Estee Lauder Double Wear

O tym produkcie słyszałam już wiele pozytywnych opinii. Długo zastanawiałam się, czy jest wart swojej ceny, aż w końcu postanowiłam go wypróbować. Mogę o nim powiedzieć jedno - podkład idealny! Ma super krycie, jest długotrwały i świetnie wygładza skórę. Najlepiej sprawdza się aplikowany za pomocą gąbeczki. Naprawdę długo szukałam podkładu, który będzie w stanie przetrwać na mojej twarzy cały dzień, bez konieczności poprawiania. Double Wear jako jedyny sprostał moim oczekiwaniom w tej kwestii. Jest dosyć ciężki, więc nie polecam używać go na co dzień, na specjalne okazje natomiast sprawdza się znakomicie. Polecam wszystkim posiadaczkom cery normalnej, mieszanej i tłustej!


5. Paleta Huda Beauty Mauve Obsessions

Palety Huda Beauty z kolekcji Obsessions śmiało można nazwać hitem ostatnich miesięcy. Nic dziwnego - ich jakość nie odbiega od pozostałych palet tej marki. Zdecydowałam się wypróbować edycję Mauve Obsessions i muszę przyznać, że totalnie skradła moje serce! Cienie są mocno napigmentowane, mają lekko kremową konsystencję i świetnie się blendują. Kolorystyka jest tak dobrana, że za pomocą jednej paletki można stworzyć wiele ciekawych makijaży. Dodatkowym plusem jest niewielki rozmiar palety, z powodzeniem można ją zabrać ze sobą na wyjazd. Aktualnie poluję na pozostałe - mam nadzieję, że jeszcze pojawią się w sprzedaży :)

6. Pędzle Loveto.pl

Na koniec zestaw, który również zaliczyłabym do kategorii "kosmetycznych" ulubieńców. Jeśli chodzi o pędzle do makijażu, zawsze byłam wierna sprawdzonym markom, takim jak Zoeva czy Hakuro. Ostatnio postanowiłam jednak poszerzyć swoją kolekcję i zamówiłam zestaw pędzli marki Loveto.pl. Muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczona ich jakością. Jak na tą półkę cenową, są naprawdę fajne. Komplet zawiera 5 pędzli z włosia syntetycznego oraz 7 pędzli z włosia naturalnego. Dodatkowo do zestawu dołączona jest praktyczna kosmetyczka. Większość z nich przeznaczona jest do makijażu oczu. Do kompletu otrzymałam 3 pędzle do twarzy: T11 do podkładu, T40 do broznera i T70, którego używam do rozświetlacza. W zestawie znajduje się kilka perełek - moim ulubieńcem jest pędzel B50, który idealnie sprawdza się do "czyszczenia" brwi. Jeśli szukacie niedrogich pędzli do domowego użytku, polecam zapoznać się z tą marką! Do kupienia na Ladymakeup.pl 




Pędzle Loveto.pl

7. Pędzle La Rosa

Na koniec zestawienia moich ulubionych produktów do makijażu znajdują się pędzle marki La Rosa. To mój hit ostatnich miesięcy! Otrzymałam w zestawie 3 pędzelki: do pudru, różu i rozświetlacza. Byłam bardzo mile zaskoczona, gdy po raz pierwszy ich użyłam - są wyjątkowo miękkie i świetnie się z nimi pracuje. Chociaż wykonane są z włosia syntetycznego, zachowują się podobnie jak te z naturalnego. Dodatkowym plusem jest ich solidne wykonanie - posiadają drewniane, idealnie wyprofilowane trzonki, dzięki którym praca z nimi jest jeszcze łatwiejsza. Wszystkie trzy sprawdzają się tak samo dobrze - jestem nimi totalnie zachwycona!

Pędzle La Rosa

A jakie są Wasze ulubione produkty, bez których nie wyobrażacie sobie makijażu? Chętnie poznam nowe perełki kosmetyczne :) Jestem bardzo ciekawa, dajcie znać w komentarzach!

36 komentarzy :

  1. Wszystkie, oczywiście, kojarzę, ale sama żadnego z tych produktów nie miałam ;)
    PS robisz śliczne zdjęcia ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, że moje zdjęcia się podobają <3 Oczywiście polecam wypróbować choć jeden z tych produktów! :)

      Usuń
  2. blog piękny dlatego zostaję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty też mam rozświetlacz k się zakochałam! Muszę zaopatrzyć się w bronzer. Paletki Hudy są niesamowite ;)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w tym rozświetlaczu można się zakochać :) Z chęcią zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  4. Znam Twoich ulubieńców tylko ze słyszenia, ale spotkałam się z samymi pozytywnymi opiniami :) Kryolanu z pewnością wypróbuje latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, te produkty zyskały już miano kultowych :) Polecam wypróbować! :)

      Usuń
  5. The Balm ma piękne opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam! Są bardzo oryginalne :)

      Usuń
  6. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle i rozświetlacz bardzo mnie zaciekawiły :) Podobają mi się zdjęcia, mają przecudną scenerię.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ta paletka jest cudowna <3 chciałam kupić ale nie mogę jej dorwać stacjonarnie
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Świetny post,kocham ten podkład :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bahama Mama mam już drugie opakowanie! :) Produkt naprawdę genialny!
    Z tych paletek cieni zdecydowałam się na wersję Smokey Obsessions. <3

    Ściskam!
    Mój blog: www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten bronzer to cudo <3 Paletkę Smokey Obsessions też planuję kupić, jeśli jeszcze pojawi się w sprzedaży :)
      Buziaki kochana!

      Usuń
  11. Uwielbiam gdy kosmetyki mają dodatkowo śliczne opakowanie aż miło sie używa:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo słyszałam o Bahama Mama i zdecydowanie muszę wypróbować. Paleta jednak zupełnie skradła moje serce ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne produkty :), wlasnie od jakiegos czasu szukam jakiegos dobrego bonzera, moze zakupie ten, o ktorym wspomnialas, widzialam go na stronach z kosmetykami juz kilka razy.
    Pozdrawiam :)
    I co do obserwacji - chetnie sie wymienie :) Ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Polecam ten bronzer, nie będziesz zawiedziona! :)

      Usuń
  14. Muszę w końcu zdecydować się na ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te produkty The Balm podobają mi się już tak długo! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia ;) Ja muszę sobie sprawić nowe pędzle ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie maluję się, ale od czasu do czasu lubię zaszaleć z kolorem na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ostatnio smaki na tą paletkę z cieniami - kolory wyglądają bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  19. super kosmetyki, spróbowałabym paletki od Hudej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi powoli już kończą się moje standardowe produkty i z chęcią będę testować nowości! :)
    Pozdrawiam :*
    Natalia Siejka klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pędzle ^^ Jestem ciekawa tego podkładu :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam bronzer Bahama mama :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)