Total black look - Sylwester 2017/18


Hej kochani! Witam się z Wami po świętach. Mam nadzieję, że wypoczęliście i pojedliście, bo ja zdecydowanie tak! Naładowałam baterie i Nowy Rok rozpocznę z głową pełną pomysłów i energii do działania. Planów i postanowień mam kilka, ale o tym na pewno dowiecie się w swoim czasie :)  Podsumowując rok 2017 mogę stwierdzić, że był on dla mnie bardzo owocny. Podjęłam kilka ważnych, życiowych decyzji, założyłam bloga i rozwijam się w tym, co zawsze chciałam robić. Mam nadzieję, że 2018 będzie dla mnie równie łaskawy i uda mi się zrealizować wszystkie cele! Słowem podsumowania, to tyle. Zapraszam Was teraz na nową stylizację! 

Z racji tego, że zbliża się Sylwester, dzisiejszy look utrzymany jest w klimacie imprezowym. Zestaw ten idealnie sprawdzi się na kameralną imprezę czy domówkę. Główną rolę gra w nim czarna, skórzana spódniczka. Zawsze stawiam na wygodę i dość długo szukałam odpowiedniej spódniczki tego typu - z wysokim stanem, nie za obcisłej. Idealną znalazłam w H&M! Uważam, że każda kobieta powinna mieć taką w swojej szafie, jest bardzo kobieca i pasuje do wielu stylizacji. Tym razem zestawiłam ją z czarnym topem i ażurową bluzeczką w kropki. Ten motyw jest jednym z najgorętszych trendów sezonu i wyjątkowo przypadł mi do gustu. Uważam, że takie połączenie różnych materiałów świetnie sprawdza się w przypadku stylizacji, utrzymanych w jednym kolorze. Aby trochę uspokoić look, dobrałam do niego czarną torebkę ze złotym kołem i zegarek Daniel Wellington - również w tej kolorystyce. 


Jak Wam się podoba moja propozycja? Macie już przygotowane sylwestrowe kreacje? :)


Bluzka - NA-KD
Top - Bershka
Spódniczka - H&M
Rajstopy - Calzedonia
Botki - Renee
Torebka - Sinsay
Zegarek -  Daniel Wellington










Na koniec chciałabym Wam życzyć dużo szczęścia i radości w nadchodzącym Nowym Roku. Niech 2018 będzie dla Was jeszcze lepszym rokiem niż 2017. Róbcie to, co kochacie, miejcie marzenia i dążcie wytrwale do ich realizacji. Niech otaczają Was same życzliwe i szczere osoby, a na co dzień towarzyszy Wam tylko poztywna energia! 



21 komentarzy :

  1. Wyglądasz cudownie!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Sylwestra spędzam w domowym zaciszu. :D Dziękuję, Tobie również życzę samych pomyślności w 2018 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz zjawiskowo <3
    Zapraszam :)))
    http://patsonblog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Muszę przyznać, że wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very pretty that your look in total black, I loved the blouse !!!
    xoxo

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i bluzeczka sztosik ale już pewnie nieznajde jej w sinsay :( @dkaniasta

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)