Summer in the city



Witajcie kochani w ten piękny, deszczowy wieczór. Ostatnio pogoda nie może się zdecydować czy mamy lipiec, czy październik. Dzisiaj najwyraźniej postanowiła zafundować nam trochę jesieni, ale nie narzekam - zdążyłam wykorzystać słoneczne dni, które niedawno mieliśmy i zrobić dla Was kilka zdjęć. Być może uda mi się w ten sposób przywołać lato z powrotem :) 

Bohaterem dzisiejszej stylizacji  jest błękitny kombinezon w kwiaty. Jako miłośniczka wygody, stawiam na ten element garderoby zdecydowanie częściej niż na sukienki. W tym sezonie mamy wyjątkowo duży wybór kombinezonów, mają je w swojej ofercie niemal wszystkie sieciówki i sklepy internetowe. Kombinezony można nosić na wiele sposobów, pasują zarówno do dziennych, jak i wieczorowych stylizacji. Tym razem postawiłam na dziewczęcy look i dobrałam dodatki w kolorach nude. Pastelową torebkę mogliście u mnie podziwiać już nie raz i jak się pewnie domyślacie, jest jedną z moich ulubionych. Pudrowe espadryle świetnie komponują się z kwiatowym printem na kombinezonie a urocze kokardki dodają stylizacji lekkości. Bardzo lubię ten typ obuwia i muszę przyznać, że mimo koturny, są bardzo wygodne. Z pewnością sprawdzą się podczas spacerów po nadmorskiej promenadzie. 

Jak Wam się podoba stylizacja? Lubicie kombinezony? Zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na Wasze opinie w komentarzach :)


Kombinezon - Yoshop
Buty - Renee
Torebka - Bershka
Naszyjnik - Volere.pl
Zegarek - Daniel Wellington
Bransoletka - Paul Hewitt (do kupienia tutaj)
 
 





Na koniec mam dla Was kod rabatowy na zakup pięknych zegarków i biżuterii :)
Na hasło: joanneaa_ 
 -15% na wszystkie nieprzecenione produkty 
w sklepie Time&More  
Kod jest ważny od 25.07 - 08.08.2017



45 komentarzy :

  1. piękna sukienka :)
    mam podobne buty, tyle że niebieskie - uwielbiam je :*
    pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* to akurat kombinezon, ale wygląda trochę jak sukienka :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie letnie kombinezoniki i wszelkie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów kwiatuszki i znów wyglądasz świetnie :) W butkach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kombinezony, twój jest cudny. Dodatki super. Ogolnie bajeczna stylizacja. Zdjecia mega ładne.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z chęcią odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  5. Śliczny kombinezon ja również bardzo je lubię, są bardzo wygodne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kombinezon i bardzo podoba mi się Twój makijaż :)
    Ta pogoda jest bardzo dołująca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do makijażu, to postaram się w najbliższym czasie zrobić kilka wpisów o tej tematyce na blogu i Instagramie. To moja ukrtya pasja i chyba czas się z nią ujawnić :)

      Usuń
  7. piękny ten kombinezon *__* podobają mi się bardzo te kolory błękitny i różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również bardzo lubię pastele :)

      Usuń
  8. ojej jaki przepiękny kombinezon *.* Ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buciki!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, zakochałam się w kombinezonie!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny ten kombinezon! sama bym go sobie zgarnęła! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziewczęca i śliczna stylizacja. Pięknie wyglądasz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon genialny :) Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja piękna Siostra, zazdrośćcie mi!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie tego kombinezonu i tych bucików jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale uroczo i dziewczęco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kombinezon. Urocze są te kokardki przy butach. <3 Lubię kombinezony, ale nie chodzę w nich za często. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetną figurę, kombinezon wyglada na Tobie idealnie a w butach się zakochałam *.*
    Obserwuję!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja! Kocham kombinezony <3
    Buty też są przepiękne

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka! Idealna na lato w mieście :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja obłędna, uwielbiam kombinezony <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowny kombinezon ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. I LOVE your outfit! It's so cute and girly!
    Have an awesome day!
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz olsniewajaco! te buciki sa przepiekne :)

    ( nowy post <3 )
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna stylizacja <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz przepięknie,cudny kombinezon !

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz nie ma wątpliwości, że jest lato - żar leje się z nieba po prostu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)