Total black look


Hej Kochani! Wracam do Was po chyba najdłuższej jak dotąd nieobecności. Brak czasu i weny do pisania sprawił, że kompletnie zaniedbałam blogowanie. Tymczasem jesień to moja ulubiona pora roku, jeśli chodzi o modę! Przyznaję, że trochę zatęskniłam za blogowaniem, dlatego postanowiłam nadrobić zaległości i przygotować dla Was kilka stylizacji. Dzisiaj przedstawiam Wam fokus na czarną sukienkę. Powoli zbliża się sezon świąteczno - sylwestrowy, warto więc zaczerpnąć trochę inspiracji ;)

Jesienią w mojej szafie, oprócz odcieni beżu i brązu, króluje ponadczasowa czerń. Ubrania i dodatki w tym kolorze pozwalają na stworzenie klasycznych, ale nie koniecznie nudnych stylizacji. Nic więc dziwnego, że w mojej jesiennej garderobie musiała pojawić się sukienka w tym kolorze. Tym razem postawiłam na modny w tym sezonie model z falbankami. Przyznam szczerze, że już od dawna polowałam na taką sukienkę i w końcu udało mi się znaleźć idealną na stronie NA-KD. Jak pewnie wiecie, zamawiam u nich ubrania regularnie i zawsze jestem zadowolona z ich jakości! Tym razem również się nie zawiodłam. Połączenie falbanek, przeźroczystości i kropek sprawia, że sukienka sama w sobie jest dość urozmaicona, dlatego postawiłam na minimalizm w dodatkach. Czarne botki na słupku idealnie współgrają z sukienką, a jasnoszara torebka stanowi fajny kontrast dla wszechobecnej czerni. Musicie przyznać, że jest piękna :) Myślę, że taki zestaw z powodzeniem sprawdzi się na wieczorne wyjście na miasto, oczywiście w towarzystwie płaszcza! :)

Jak Wam się podoba ta propozycja? Jesienią również stawiacie na czerń, czy może wolicie inne kolory? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii, dajcie znać w komentarzach! :)

Z racji tego, że wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny i pewnie większość z Was poszukuje prezentów dla swoich bliskich, chciałabym Wam polecić fajnego bloga na temat perfum! Na stronie Perfumoholik.pl znajdziecie wszystko, co dotyczy perfum, w tym recenzje różnych zapachów. Koniecznie zajrzyjcie! :)


Sukienka - NA-KD
Botki - Czasnabuty.pl
Torebka - Kolorowy Sklep

Na hasło "JOANNEAAXNAKD"macie - 20% zniżki na zakupy na stronie NA-KD!










13 komentarzy :

  1. Ta sukienka jest niesamowita, w NAKD mają naprawdę świetne rzeczy ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka :) Cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja ;) Bardzo w moim guście ;) Sukieneczka jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz 😍
    Jesien i dla mnie jest również porą kiedy to można popisać się jeśli chodzi o modę ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie stylizacje :D Twoja jest świetna! ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja śliczna! :) :) ta stylizacja jest wspaniala <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jak dla mnie ta stylizacja jest cudowna, wygladasz pieknie <3
    Kochana chcialam zaobserwowac Cie tu na blogu zeby widziec za kazdym razem jak posty dodajesz, ale niestety nie widze tu zadnego przycisku do obserwacji ;(

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Super urocza stylizacja *^* Bardzo pasują Ci te botki :D
    Pozdrawiam :)
    https://jebut.pl/Botki-skorzane-c249

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanna, polecam buty/botki/kozaki itd z ryłko, kazar, carinii, nessi. Warto zainwestować w dobre buty.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)