Pomysły na prezenty świąteczne 2017


Hej kochani! Mamy już połowę grudnia, nawet nie wiem, kiedy to zleciało! Zdaję sobie sprawę, że dość dawno mnie tutaj nie było i niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Jestem za to cały czas aktywna na Instagramie, więc jeśli jeszcze mnie tam nie śledzicie, zapraszam do nadrobienia zaległości! :) W najblizszym czasie postaram się poprawić i dodawać posty częściej, a już dzisiaj zapraszam na wpis o moich pomysłach na świąteczne prezenty!

Grudzień to czas intenswnych przygotowań do świąt. Choć należę do osób, które zawsze zostawiają wszystko na ostatnią chwilę, w tym roku rozpoczęłam je wyjątkowo wcześnie. Uwielbiam tę atmosferę oczekiwania, a z kupowania prezentów i świątecznych porządków czerpię niesamowitą przyjemność! Szukając pomysłów na prezenty dla swoich najbliższych, znalazłam całe mnóstwo ciekawych propozycji, które mogą być dla Was inspiracją. Postanowiłam więc zebrać je wszystkie w jeden post, który mam nadzieję, okaże się dla Was pomocny.


Organizer/ planer

Zbliżający się Nowy Rok dla wielu z nas będzie okazją do wyznaczenia sobie nowych celów i postanowień. Szczególnie przydatnym prezentem może więc okazać się planer. To nic innego, jak specjalny notes, który służy do organizacji i planowania dnia. Swój planer zamówiłam na stronie Miss planner. Sklep ma w swojej ofercie szereg wzorów i zestawów - do wyboru macie m.in. zestaw akademicki, zestaw na pół roku czy na cały rok. Muszę przyznać, że odkąd posiadam taki notes, stałam się o wiele bardziej zorganizowana. Zapisuję wszystkie rzeczy, które mam do zrobienia w danym dniu, dzięki czemu o niczym nie zapominam. Zauważyłam, że w ten sposób jestem w stanie zrobić w ciągu dnia o wiele więcej, niż zazwyczaj mi się to udawało. Planer będzie doskonałym pomysłem na prezent dla wszystkich osób zabieganych, mających wiele obowiązków lub pomysłów, które warto zapisać.

Planer  Miss planner

Paleta cieni

Przy wyborze prezentów zawsze staram się kierować zainteresowaniami obdarowywanej osoby, a że moją wielką pasją jest makijaż, nie mogło zabraknąć w tym zestawieniu palety cieni! Jeśli Wasza dziewczyna, siostra czy przyjaciółka również się nim interesuje, taki prezent z pewnością ją uszczęśliwi! Do wyboru mamy obecnie mnóstwo pięknych palet cieni z różnych firm. Jeśli mam wybrać jedną, ulubioną paletkę, będzie to Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance. Jest idealna dla początkujących - cienie są niesamowicie napigmentowane i świetnie się blendują. Kolorystyka jest bardzo dobrze przeyślana, znajdują się tu bowiem cienie podstawowe - matowe brązy i beże, oraz uzupełniające, takie jak róż czy odcienie pomarańczu. Niestety produkty tej marki są trudno dostępne w Polsce, ale można je zamówić w Europie, m.in. na stronie Beauty Bay. Jeśli szukacie czegoś, co można kupić na polskich stronach, polecam zainteresować się także paletami takich marek, jak Huda Beauty, Nabla czy Too Faced, z tańszych opcji polecam cienie z Makeup Revolution i Kobo.

Paleta cieni Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance

Sportowa odzież i dodatki

Jeśli macie wśród swoich najbliższych osoby, które kochają sport, doskonałym pomysłem na prezent będzie nowa para legginsów lub sportowa koszulka. My, kobiety lubimy czuć się piękne nawet na siłowni, dlatego zwracamy uwagę na swój sportowy strój. Z własnego doświadczenia wiem, że kolorowy top, czy legginsy, podkreślające kształty, dodają pewności siebie i motywują do wyjścia na trening. Duży wybór ubrań sportowych (i nie tylko!) znajdziecie na stronie Avocado Style. Posiadam jedną parę ich legginsów i jestem nimi zachwycona! Są świetnie wykonane, nie krępują ruchów i fajnie dopasowują się do sylwetki. Dodatkowo pięknie uwydatniają to, co mają uwydatniać ;) Z pewnością przypadną do gustu każdej miłośniczce fitnessu!


Legginsy Avocado Style

Ulubione perfumy

Być może nie jest to najbardziej oryginalny pomysł na prezent, ale z pewnością jeden z najlepszych. Ulubione perfumy to zawsze strzał w dziesiątkę - zarówno dla niej, jak i dla niego! Przed świętami perfumerie prześcigają się w promocjach, można więc znaleźć prawdziwe, zapachowe perełki ;) Jeśli nie wiecie, jakie perfumy spodobają się Waszej drugiej połówce, możecie zabrać ją do perfumerii i popróbować różnych zapachów. Możecie również skorzystać z zakupów w perfumerii internetowej - unikniecie wtedy tłumów i kupicie oryginalne produkty po niższych cenach. Na stronie Iperfumy.pl by Notino znajdziecie nie tylko perfumy znanych, luksusowych marek, ale i kosmetyki do włosów, makijażu, twarzy i ciała. Pamiętajcie, aby kierować się upodobaniami osoby obdarowywanej! Jeśli o mnie chodzi, mam dość specyficzny gust - lubię ciężkie, słodkie zapachy. Jednym z moich ulubionych jest Versace Crystal Noir, jeśli więc Wasza kobieta również kocha podobne zapachy, z pewnością będzie nim zachwycona!

Perfumy Versace Crystal Noir, 
do kupienia na  Iperfumy.pl by Notino

Książka

Przygodowe, kryminalne a może fantastyczne? Jeżeli macie w rodzinie prawdziwego mola książkowego, to z pewnością wiecie, że idealnym prezentem dla tej osoby będzie nowa pozycja do przeczytania. W zależności od upodobań możecie postawić na klasykę, literaturę historyczną czy science fiction. Przy wyborze książki, warto jest kierować się rankingami i opiniami np. w internecie. Macie wtedy większe szanse, że dana pozycja spodoba się osobie obdarowywanej. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju książki motywacyjne, biograficzne i tematyczne, związane z moimi zainteresowaniami, np. modą, makijażem czy architekturą. Wszystkim, którzy również intersują się modą, polecam pozycję "Dress Scandinavian" autorstwa duńskiej blogerki mogowej Pernille Teisbaek. W swojej książce pokazuje ona, czym jest skandynawski styl i udowadnia, że mniej znaczy więcej. Lektura z pewnością zachwyci ilością modowych inspiracji!  


Książka "Dress Scandinavian", Pernille Teisbaek 

Zestaw kosmetyków

Jeżeli w tym roku brakuje Wam pomysłu na prezent, możecie skorzystać z gotowych kompletów kosmetyków. W sklepach znajdziecie boxy zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Niemal każda marka ma w swojej ofercie takie zestawy, wybór jest więc przeogromny. W tej sytuacji dobrze jest kierować się własnymi doświadczeniami. Jeśli lubicie produkty jednej firmy, jest duża szansa, że sprawdzą się one także komuś innemu. Jedno jest pewne - taki prezent zawsze się przydaje i raczej nie będzie się kurzył na półce! ;)

Odzież do spania

Kolejnym pomysłem na prezent, który z pewnością się sprawdzi, będzie nowa piżamka bądź szlafrok. Jest to opcja idealna w szczególności dla kobiet - chyba każda z nas lubi wyglądać pięknie, nawet kiedy śpimy :) Bardzo ładne modele znajdziecie na stronie Hibou Sleepwear. Mnie urzekły urocze szorty z kokardką - są przesłodkie! Oprócz tego, w ofercie sklepu są też komplety do spania, koszulki, spodnie i bokserki.

Zestaw kosmetyków do ciała Dove,
spodenki Hibou Sleepwear

Elegancki zegarek

To opcja na prezent zarówno dla niej, jak i dla niego. Zegarek może być świetnym dodatkiem do stylizacji - zarówno eleganckich, jak i codziennych. W zależności od tego, jaki styl preferuje obdarowywana osoba - możecie wybrać dla niej klasyczny zegarek na skórzanym pasku, lub na delikatnej bransoletce. Moje ulubione zegarki to te marki Daniel Wellington - są minimalistyczne i idealnie komponują się z moim stylem. Są na tle uniwersalne, że z pewnością trafią w gust Twoich najbliższych! W tym roku DW przygotował specjalne, świąteczne boxy (do kupienia tutaj). Znajdują się najlepsze zegarki i akcesoria, zapakowane w piękne, ozdobne pudełka. Idealne na prezent świątecny!

Zestaw świąteczny Daniel Wellington

Na koniec pobawię się w Mikołaja i mam dla Was coś specjalnego ;) Kod rabatowy na wszystkie produkty marki Daniel Wellington! Na hasło "JOANEA" otrzymacie - 15% na zakupy na stronie. Dodatkowo wszystkie zestawy świąteczne są teraz tańsze o 10%. Razem aż -25%! Korzystajcie :)


Co sądzicie o moich propozycjach? Jestem ciekawa, czy macie już prezenty dla swoich nabliższych. A może skorzystacie z moich podpowiedzi? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)


















25 komentarzy :

  1. Dawno mnie tu nie było :(
    Pomysły - świetne! Wszystko z czego osobiscie bym się ucieszyła :) Oczywiście dla mnie planner najlepszy <3 Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam częściej! Teraz posty będą pojawiać się regularnie ;) Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Wszystkie mi sie podobaja. Perfumy i zegrek najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że perfumy i zegarek to najlepszy pomysł. Sprawdzą się u każdego :)

      Usuń
  3. Bardzo praktyczne propozycje. :) Na pewno wielu osobom ułatwią podjęcie decyzji. Moim zdaniem książka to strzał w 10! Oczywiście zgodna z zainteresowaniami danej osoby. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Jeśli tylko znamy upodobania danej osoby, to książka będzie świetnym prezentem! :)

      Usuń
  4. Fajne propozcyję, paletka śliczna.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką paletką to bym nie pogardziła ;) jednak również perfum jest odpowiednim prezentem na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie te legginsy masz :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły :) Zestaw kosmetyków lub zegarek zawsze się przydadzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że planner to strzał w 10 :)
    I zegarek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne propozycje kochana! <3
    Paletka - cudooo! :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe propozycje prezentów. Ja całe szczęście już kupiłam upominki dla swoich najbliższych, ale warto skorzystać z tego co przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe propozycje;))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog, zostaw po sobie komentarz :)